is dit echt???

Gestart door Bikervivi, 6 juli 2012, 21:49:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bikervivi

We worden overstelpt met deze mails is dit echt of het zoveelste fake bericht
Dit lijkt écht:

ASSE
- De lokale politie van de zone AMOW (Asse /  Merchtem / Opwijk / Wemmel) waarschuwt voor een nieuwe en bijzonder  moderne oplichtingsmethode.       "Bepaalde criminelen delen gratis sleutelhangers uit. Bijvoorbeeld aan  tankstations of grootwarenhuizen", begint politiewoordvoerder Daniel  Noens. "In de hanger zit een chip verborgen, die je uiteraard niet ziet, maar die een signaal geeft. Hierdoor is het mogelijk iemand te volgen.  De criminelen maken een keuze naar mensen die er welstellend uitzien  en/of zich verplaatsen met een iets duurdere wagen. Ze komen zo de  woonplaats te weten en breken later in."         De sleutelhangers zijn volgens de informatie van de lokale politie  zeer aantrekkelijk zodanig dat je ze gemakkelijk mee neemt. "Neem de  sleutelhanger aan maar vernietig het voorwerp onmiddellijk of gooi het  in de dichtbijzijnde afvalbak", geeft Noens nog als tip mee.   
      In de zone AMOW zelf gebeurden nog geen dergelijke feiten. "Blijkbaar  zijn deze daders wel al in andere zones actief geweest. Dat is ons  meegedeeld via een intern systeem. Over welke zones het gaat weet ik wel niet", zegt Noens. "In ieder geval, voorkomen is beter dan genezen."
Roadrunner 2010

IJSBLOK

Zou 'm in een zilverpapiertje draaien, dan kan ie niets meer sturen....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

7 juli 2012, 11:42:22 #2 Laatste wijziging: 7 juli 2012, 21:28:22 door Bikervivi
goe zenne :41:  nu weten we nog niet of het waar is
Roadrunner 2010

juno61

Zal wel waar zijn ,
daar je anders bij het zoeken van deze tekst met google ,
je een vermelding zou krijgen dat dit SPAM is
heb het via E-Mail al verschillende keren gehad en heb het in verschillende media gelezen
dus ,denk ik persoonlijk dat het waar zal zijn

groetjes :victory:
rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Bikervivi heeft nooit geleerd dat je niets mag aannemen van vreemde meneren ?






Er doen zo een aantal mails de ronde, zoals over die visitekaartjes met een stof op waar je onwel van wordt... Ik weet niet of ze waar zijn of niet, maar je moet een beetje achterdochtig zijn, denk ik
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

dus oppassen met sleutelhangers
Roadrunner 2010

juno61

Yep Vivian ,
vooral voor die sleutelhangers
:85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

chrisbiker

Citaat van: IJSBLOK op  8 juli 2012, 21:25:23
Bikervivi heeft nooit geleerd dat je niets mag aannemen van vreemde meneren ?






Er doen zo een aantal mails de ronde, zoals over die visitekaartjes met een stof op waar je onwel van wordt... Ik weet niet of ze waar zijn of niet, maar je moet een beetje achterdochtig zijn, denk ik


Wat betreft de visitekaart, klop het ergens wel,op parking van grootwarenhuizen, zetten kandidaat koper een visitekaart aan de raam van de wagen, :s_hi: :s_hi: maar dit kaart komt nooit op de voorruit,wel tussen de dichting aan de kant van de bestuurder, wat maakt dat ze eerst geprobeerd hebben van de deur open te krijgen, en ze een kaart achterlaten als goede bedoeling van hun doen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: 
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

SuperSeven

Steek die sleutelhanger in de brievenbus van de politie, dan kunnen ze die busjes met blauwe lampjes jatten  :grin:

juno61


Dat ze dan van mijn buske maar afblijven ,
ben recent begonnen als klein zelfstandige
hier een foto van mijn busje :



rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Citaat van: juno61 op 21 oktober 2012, 10:31:16

Dat ze dan van mijn buske maar afblijven ,
ben recent begonnen als klein zelfstandige
hier een foto van mijn busje :



rafke  :victory:
:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:

juno61

Da is nie voor te lachen ,Stefan
dan zijn ,weg mijn inkomsten ,en het draaid momenteel goe

[IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.
rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

maak maar nie dat ge te veel eelt op uw handen hebt, dan gaan uw klanten lopen.... :85: :s_laugh: :08:

juno61

Citaat van: wing67 op 21 oktober 2012, 22:07:37
maak maar nie dat ge te veel eelt op uw handen hebt, dan gaan uw klanten lopen.... :85: :s_laugh: :08:

Hela ,hela ,
Meine hande sind so samft (weich) wie ein kinder popoooo
:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:

maar ok ,we wijken af van het tema

rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Zei de geile zelfstandige !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD