28 maart 2024, 20:59:28

Frietdag 2020

Gestart door wing67, 30 september 2019, 10:19:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

30 september 2019, 10:19:07 Laatste wijziging: 28 maart 2020, 17:24:02 door juno61
Hallo Goldwing vrienden.

Mijn lieve vrouw kwam gisteren met het idee nog eens terug een Forum frietdag te organiseren komend jaar met bijhorende rondrit , op zaterdag in het tweede weekend van Juni , dus 13 Juni 2020 als ik mij niet vergis.
Bij voldoende belangstelling kunnen we dit nog eens herhalen, want het is weer lang geleden  :iagree:

Onze vriend Rafke Juno zou graag weer een rit in mekaar willen steken om de streek nog eens onveilig te maken  :grin:

Hoe ziet de dag er dan uit:

In de voormiddag rond 10 uur komen we samen op ons adres, waar we jullie voorzien van een ontbijt alà voorgaande jaren, pistoléé's met beleg en koffie of thee, of iets fris voor diegene die dat wensen.
Samen kunnen we ondertussen nog eens wat herinneringen ophalen, en genieten van "de oude tijd"...  :ecomcity:

In de namiddag omstreeks 13.00u vertrekt de rondrit onder begeleiding van Rafke, mochten er personen zijn die kunnen meehelpen als wegkapitein..., graag, altijd prettig voor de groep om vlot te kunnen doorrijden, laat het gerust aan Rafke weten....  :sign0098:

Tegen 16.00 à 16.30u zijn we terug op ons adres na de rondrit, en staat er een frietwagen klaar om jullie honger te stillen, à-volan-tee natuurlijk, wie met honger naar huis gaat heeft een probleem zou ik zeggen...  :grin:

De prijs van deze deelname is 18 euro per persoon, dit voor het ontbijt, dranken en friettent à-volan-tee tegen de avond, dit bedrag graag overmaken op rekenng van het Goldwingforum  IBAN  BE38 7360 5708 5372 voor 1 MEI 2020 met vermelding van forumnaam

Heb je ondertussen geen Wing meer, zoals wij  :03: , kom dan gewoon met de auto (of fiets of taxi), het is geen probleem..., het gaat om het gezellig samen zijn...  :welcome:

De leden die tot vandaag hebben toegezegd er zeker bij te willen zijn som ik hieronder even op, wil je ook van de partij zijn dan meld je hieronder in dit topic.

3 ... Stefan, Vivi & Tessa
2 ....Danny en Magda                    Betaald
1 ... Bikervivi en Bickywarrior         Betaald
2 ... Chris en Lena
2 ... Cooper & Dagmar
2 ... Hercules & lady Hercules
1 ... Marc van Beek  (Master Marco)
2 ... Juno & Nadia                          Betaald
2 ... Goldwingpoes & Janina
2 ... Hugo & Patricia                      Betaald
2 ... Ijsblok & Christel                    Betaald
2 ... Sanneke en René                    Betaald
2 ....Cruiseman albert en lady
2 ....Goldfinger Jozef & wilma
2.... Erik Vdl en misses
2.... Xel en misses
1 ... Marccc
2.....Goldwingfan stefan & lady
2.....Jantje beton en merielle
4.... Johan VP, Kathleen & kids


Wil je er graag bij zijn, laat het even weten zou ik zeggen..... :08:

Stefan, Viviane en Tessa...  :13:


Even een belangrijke aanvulling: naar aloude traditie betaalt het forum het ijsje aan de ijskar na het eten van het frietje!

Allen daarheen, dus!  IJSBLOK

IJSBLOK

Ja, volledig voor te vinden, alleen vind ik wel dat de mensen zonder Wing bij de frietkar achteraan moeten aanschuiven  :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:

Zet mevrouw en meneer IJSBLOK er maar vlug bij, ik heb de datum al on hold gezet in mijn drukke agenda!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

yeaaaaaaaaaaaaaaaah feestje
Roadrunner 2010

wing67

ok, lijstje is aangepast in de eerste posting  :13:

wing67

Citaat van: wing67 op 30 september 2019, 19:57:21
ok, lijstje is aangepast in de eerste posting  :13:

En nog eens aangepast  :great:

IJSBLOK

Ook de nieuwere leden moeten zich niet schamen, doe gerust mee, is altijd een leuke dag, onze Fritdag of noem het (F)Ritje
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

jochevy

zo interessant zijn voor de nieuwe leden waar het ergens is te doen, zo kunnen ze de afstand en tijd inschatten om tijdig aanwezig te zijn . twas ergens in den limburg als ik mij niet vergis  :grin: kom ook af met partner hé jochevy en lienchevy

wing67

't is te doen in Maaseik Jochevy, volgens mij nog Belgie maar volgens IJSBLOK zijn tankkaart Nederland  :85: :s_laugh:

highlander

Moeilijke datum voor mij  [IMG]http://smileys.on-my-web.

jochevy

Citaat van: wing67 op  1 oktober 2019, 15:28:48
't is te doen in Maaseik Jochevy, volgens mij nog Belgie maar volgens IJSBLOK zijn tankkaart Nederland  :85: :s_laugh:
, ja, kwist het nog, ik woon nog in provincie  limburg, een 10 km van ijsblok, maar diene woont in provincie antwerpen,hij zal via nederland naar maaseik rijden , vandaar dat hij die  tankkaart heeft  . 

IJSBLOK

Nee nee, dat verhaal van die tankbeurt is echt waar: bij de allereerste frietdag moest ik nodig tanken voor mijn vertrek naar huis. Op aanwijzen van Wing67 dan maar naar de Lukoil Express, Zandstraat 10 te Maaseik, en betaald met bancontact... achteraf discussie met mevrouw IJSBLOK, want waarom had ik in Nederland getankt? Ik was toch maar naar "de limburg" gereden????

Volgens het uittreksel van de rekening had ik getankt in Grevenbicht, Nederland...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

je zal gegarandeerd verkeerd gereden zijn met naar huis te rijden, en over Grevenbricht gereden zijn zonder dat je het wist ... met je DOMDOM  :s_laugh: :85:

juno61


Even een belangrijke aanvulling: naar aloude traditie betaalt het forum het ijsje aan de ijskar na het eten van het frietje!

Allen daarheen, dus!  IJSBLOK
[/quote]

als ik het geld niet vergeet van mee te brengen toch   :85: :s_laugh: :85: :s_laugh: :85: :s_laugh: :85: :s_laugh: :85:

:13: Rafke xxx
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Als we een ijskar vinden die wil langskomen natuurlijk, want de laatste frietdag liep het bijna mis.... :015:

Ik heb de lijst net nog eens een update gegeven , en zijn al met 27 personen, het gaat de goeie kant op.... :sign0098: :great:

juno61

 :s_hi: Stefan ,

zeg tegen die ijsboer dat ik er ook ga zijn
kan zijn als hij het weet dat hij helemaal niet meer komt hahahahahhahahahahhaaaaa


  :25: Rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen