(F)Ritje 2018 op 2 juni 2018

Gestart door IJSBLOK, 9 januari 2018, 21:37:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

Roadrunner 2010

Roadwarrior

Hoi,

Ik heb vandaag met volle teugen genoten van een prachtige rit en goed gezelschap.
Een rit zoals ik ze persoonlijk graag heb, nogmaals een dikke pluim voor de ritmeester.
Ook blij om eindelijk nog eens de mogelijkheid te hebben gehad, om deel te kunnen nemen aan een evenement.
Het deed ook goed om verschillende mensen na lange tijd nog eens terug te zien, en natuurlijk ook nieuwe mensen te hebben
mogen ontmoeten.
Ik hoop alvast om volgend jaar terug van de partij te mogen zijn, bedankt aan iedereen om ons op een ontspannen en
veilige manier van het begin tot aan de eindbestemming te brengen.
Hou het allemaal veilig.

Roadwarrior

O ja bijna vergeten, voor de mensen die graag wat meer info willen over Goldwings, en andere zaken rond het motorrijden hier een handig adres

"GoldwingDocs.com"     , gewoon inschrijven en je krijgt alle maanden een nieuwsbrief met tips en triks

juno61

Bedankt Dirk voor deze link ,
Ben er al jaren op geregistreerd en er komt inderdaad interessante topics op
Groetjes en wie weet tot morgen
Xxxcxx
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

xel

Ja, dat was echt een fijne rit! Goed gezelschap, mooie streek, gezellige terrasjes en restaurants...

Bedankt voor de super organisatie, en natuurlijk ook de fotograaf.   :sign0098:

Trouwens, deze foto is getrokken toen ik mij begon te ergeren, dat ik niet al vroeger bij deze zotte bende kwam.  :s_laugh:
GL1100 Interstate bruin, 1981
GL1500A rood, 1991
GL1800A champagne, 2003
GL1800 40th Anniversary Edition, 2015

juno61

Citaat van: xel op  4 juni 2018, 09:12:04
Ja, dat was echt een fijne rit! Goed gezelschap, mooie streek, gezellige terrasjes en restaurants...

Bedankt voor de super organisatie, en natuurlijk ook de fotograaf.   :sign0098:

Trouwens, deze foto is getrokken toen ik mij begon te ergeren, dat ik niet al vroeger bij deze zotte bende kwam.  :s_laugh:

Zo is het Xel  :08:

denk dat er veel Forum leden ,bijzitten die denken
zou wel eens willen meegaan op één van de bijeen komsten, maar ken er niemand
awel dat is geen Probleem Mensen ,na één handdruk Ken Je mij  :85: :s_laugh: :grin:

neen ,het gaat er echt gezellig aan toe en proberen er echt iedereen bij te betrekken,
het was een hele gezellige groep en hoop bij de volgende gelegenheid ,
de namen hier op het Forum een gezicht te kunnen plakken

groetjes Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Amai Xel, wat kan jij ernstig kijken naar een spaghetti ! Of was het vanwege de kuren van onze kleine  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Helaas kent iedereen hem na één handdruk, helaas  :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed:

Maar in de grond is hij net als alle andere aanwezigen, een toffe kerel met het hart (of een steen?) op de juiste plaats.



Een toffe kliek, zonder meer, en we hebben zaterdag weer een aantal fijne mensen leren kennen tijdens een leuke rit met enkele stops. En geef toe, met zo'n geweldige groep opent elke Ollandse café-uitbater zijn zaak met de glimlach! Zelfs al drinken sommige motards enkel een "Sisi"  :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 [IMG]http://smileys.on-my-web. Zal het gaan Hooligan  [IMG]http://smileys.on-my-web.

:19: :29:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen