WEBBIE EVEN K.O.

Gestart door Veerle, 12 februari 2014, 15:56:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

Positief denken, Robert

Binnen een paar maanden gaan we er misschien al samen om kunnen lachen !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Citaat van: Herkules op 13 februari 2014, 22:54:33

Wat erg man !  Ik hoop dat de pijn snel mindert en vooral.... dat alles terug op zijn plaats komt en goed komt...


Gelukkig kan er ni veel van plaats daar bij onze Robert, dus dat komt wel goed!  :13: :13: :85:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Bikervivi

snelle beterschap toegewenst maar doe het aub rustig aan niks forceren
Roadrunner 2010

Cruiseman

Verzorg je goed Robert, en zeker niets tekenen voor de verzekering, die mannen sluiten dan zogezegd het dossier af en al wat je daarna meemaakt of na datum mag betalen is dan niet meer voor hen. Ge weet wel, als wij moeten betalen moet het vlug gaan, maar de verzekeringen...... das dan maar zo vlug mogelijk je dossier afsluiten om de kosten zo klein mogelijk te houden, smmerl.........

:039: :039: :039: :039: :039: :039: :039:
Lets Easy Ride

Bikervivi

Webbie zijde zeker dat het door het vat komt, of is het doordat ge van de kast bent gesprongen  :85:
Effe serieus nu doe het rustig aan, hou ons op de hoogte over de tweede opinie
Roadrunner 2010

Robert

1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

IJSBLOK

Gisteren op ziekenbezoek geweest :  zal inderdaad niet snel snel met een beetje kiné opgelost zijn...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Veerle

 :91: :91: :91: :shut_up: :shut_up: :shut_up: :sign0103: :sign0103: :sign0103: :spam: :spam: :spam:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

wing67

awel veerle vertelt gij het ons eens, moeten we de ijsblok weeral met een korreltje zout nemen ??  :017: :017: :017:

IJSBLOK

Toen ik 'm zag dacht ik van "Oei, die is op zijn bolleke gevallen en blijven botsen"  :s_laugh:, maar het is dus net andersom:

Er is iets op zijn bolleke gevallen en ... ik weet niet of het nog is blijven botsen...



Maar dat het niks mals was, dàt is me wel duidelijk !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Veerle

Citaat van: wing67 op 19 februari 2014, 21:18:44
awel veerle vertelt gij het ons eens, moeten we de ijsblok weeral met een korreltje zout nemen ??  :017: :017: :017:
Awel Stefan....ik hoop bij deze dat je gelijk hebt  :embarrassed:

We moeten vrijdag om 11 u in de kliniek zijn bij de neurochirurg, daar gaan we misschien meer te weten komen.

Webbie gaat het niet graag lezen....maar, het gaat echt niet goed hier!
Hij heeft een klap op zijn hoofd gekregen met een gewicht van om en bij de 250kg...echt een klop van de hamer zoals ze zeggen hé!

Hij vergaat van de pijn, krijgt de ene draainis na de andere, stekende scheuten achter zijn oogbollen, en wat me nog meeste zorgen baart is dat hij heel veel vergeet...wat hij doet en ook wat hij gedaan heeft vergeet hij, soms weet hij niet waarover hij praat...ik ben er echt niet gerust in

Hij gaat van zijn bed naar de zetel en terug, ken mijn ventje nu 36 jaar en heb hem nog nooit zo aan toe geweten, dus hoopik dat het wel allemaal goed komt...we moeten afwachten en duimen hé  :13: :13: :13:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

wing67

holapola dat klinkt echt nie goed, maar rustig aan met hem en ben benieuwd wat de dokters nu gaan weten te vertellen , en hoe ze dit kunnen oplossen..., beterschap !

Veerle

Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

hugske

Oei , dat klinkt niet zo goed . Veel sterkte en snelle beterschap. Niet twijfelen als iets te lang schijnt te duren om tweede ( en derde ) opinie's
te vragen. 

Mvg


Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

Veerle

 :c017: Hugo....daar gaan we vrijdag zeker en vast werk van maken!  :13:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !