Filmpjes / straffe stoten, of hoe noemen we het maar...

Gestart door wing67, 21 oktober 2010, 21:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jantje Beton

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

juno61

 :s_hi: Jantje ,

je bent een slechte mens ,(lol)
om in dit periode van het jaar ,zo pracht beelden te laten zien ,

hoop over zo een mooie wegen ,dit jaar richting Alicante te kunnen rijden

:c017: voor de mooie beelden

rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Jantje Beton

Rafke (goede mens ) nog veel brommer plezier toegewenst en zekers richting alle kanten op  :great: :08:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

lodde

heeft U daar al van gegeten mischien?  :85: Lodde

wing67

kan hier effe niet volgen... :017: maar 't zal wel aan mij liggen zekers.... :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed:

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Allicante is wel 2000 km enkel reis he, Rafke ! Geeft uwe rooie dan nog maar eerst wat verse olie !

(en daar gaat mijn kans om roadrunner 2012 te worden, als ze met zo'n reizen afkomen !)
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

8 januari 2012, 22:08:41 #397 Laatste wijziging: 8 januari 2012, 22:31:39 door juno61
Hela Frank  :08:
zal zelfs iets meer zijn ,

vertrekken hier via de autossnelweg naaar Luxemburg naar Toul (onder Metz),
hier verlaten we snelweg (vanaf hier begint de Peagé) en gaan via nationale weg ,richting Girona ,
in de omgeving van Montmélo (Circuit de Catalunya )gaan we een tweetal dagen verblijven
vandaar door naar Alcantarilla (Murcia ) ,hier verblijven we een dag of vijf ,en gaan we dan naar Cordoba ,
vandaar richting Jaen en zo terug richting Barcelona ,daar weer een paar dagen verblijven en dan
stilletjes  terug  aan de terugweg beginnen ,hebben gedacht aan een 15 à 16 dagen ,(alléééé als er niets tussenkomt)
Heb net zitten berekenen met google maps (grof) als we terug t'huis zijn zouden we rond de 4965 Km gedaan hebben
als dat niet straf is (zijn we weer on topic )

greets
rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Als ik een suggestie mag doen ?

Van aan de kanten van Beaune - Dijon kan je langs een heel mooie weg doorsteken naar Vichy, en zo naar Clermond-Ferrand. Van daaruit wacht je een prachtige autostrade die gratis is tot aan de middellandse zee, je moet enkel betalen voor de brug van Milau ( 8 euro met de motorhome, de laatste keer) Vooral het stuk tussen Milau en Beziers is de moeite, niet eentonig, erg bochtig voor een snelweg....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Hoi Frank ,

Dus als ik U goed versta is de snelweg E11 ,
van Clermond-Ferrand naar Milau geen Peage ??
Klop dit ??

rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Het is Péage tussen Paris en Clermond-Ferrand, voorbij Clermond-Ferrand niet meer tot aan de middellandse zee, enkel de brug van Milau moet je betalen.

Maar het is een bochtige autosnelweg, met bergen en dalen (op zijn Frans) maar dus zeer afwisselend om te rijden, altijd wat te zien voor de chauffeur...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Frank  :08:

bedankt voor deze toch nuttige info ,
hebben deze in onze rit ingecalculeerd ,
toch weer een +1 verdiend

:c017: Rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

juno61

Deze lijkt me ook leuk om eens te doen ,

http://www.youtube.com/embed/iqCkICXWdWI

zoiets maar dan in goot model heb ik in Col de Bussin in de Vogezen gezien

greets
rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67


IJSBLOK

Ik zal met een van mijn jeepkes dat baantje wel pakken... Langer plezier van en minder overgeven !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD