keuring

Gestart door Bikervivi, 13 juli 2011, 21:24:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bikervivi

ben je MAG lid ga dan op de site en vul de enquette in, is belangijk betreffende de keuring, daar zijn wingers vooral de pineut van met de extrakes, het is niet meer bij ongeval of verkoop, maar voor alle motoren
http://www.mag.be/web/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=69
uitleg van Ben waarom alleen MAG leden

Langs de ene zijde willen we natuurlijk de mening van zoveel mogelijk mensen hebben om een zo correct mogelijk beeld te vormen. Aan de andere zijde zijn we er in de eerste plaats voor onze aangesloten leden.
Dus we vonden het niet kunnen dat niet leden gaan beslissen waar wij (MAG) onze tijd moeten insteken. Want misschien vinden onze leden wel dat we onze tijd beter in andere onderwerpen steken

En voordat niet leden hier terug hun zegje gaan doen hoe we het zouden moeten doen, wordt gewoon lid.
En je mag je zegje doen, zelfs binnen MAG, binnen de comitees...
En zelf meer, als je wilt, mag je zelfs meehelpen...
En anders staan we gewoon samen sterk in deze soort materies
Roadrunner 2010

wing67

ingevuld  :great:

juno61

My toooooooooo :great:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

mysteryman

my three  :great:

wing67

Comiteelid?? :017: leg eens uit........

stout mike


wing67

WAAAUUUWW, en wij weten van niks ... :017: Ik dacht overtijd nog, toen je mij door het verkeer loodste, die verzameld vlaggetjes.... :great: :13:

Mark Van Beek

Voila,

net lid geworden van de MAG
vroeger nog eens lid geweest, maar na mn ongeval nooit meer vernieuwd

Beter laat dan nooit dus
Is zoals het verstand, alhoewel, wacht nog altijd

Mark

wing67

Citaat van: Shrek op 14 juli 2011, 14:06:49
Citaat van: wing67 op 13 juli 2011, 22:44:12
WAAAUUUWW, en wij weten van niks ... :017: Ik dacht overtijd nog, toen je mij door het verkeer loodste, die verzameld vlaggetjes.... :great: :13:

jep en nu ben ik ook nog afdelings voorzitter van Ham geworden van politieke partij.
wat ne mens toch allemaal doet voor zijn eigendom en tuin te beschermen...  :85: MAAR, ik geef je 200% gelijk hoor, als het niet langs de ééne weg kan, dan maar langs den ander kant.... :sign0098: :sign0098: :sign0098: :08:

Bikervivi

en ikke wist da zit zelf in 't comitee van aantwaarpe, kan ook nie anders met Dirk is voorzitter.
Roadrunner 2010

Bikervivi

Fema strijdt tegen motorkeuring
Bart De Schampheleire | 13.07.11

FEMA, de Federation of European Motorcyclists Organisations, heeft na het zomerreces van het Europees Parlement ook de strijd tegen de invoering van de periode technische controle voor motoren terug opgevoerd. Chris Hodder, lid van de raad van bestuur van FEMA, wijdde er zelfs een extra nieuwsbrief aan. ,,De aankondiging van het Road Safety Programme geeft ons weinig hoop dat de belangrijkste problemen op vlak van veiligheid voor motorrijders doeltreffend aangepakt zullen worden. In plaats van de landen van de Europese Unie aan te moedigen om veilige vangrails te plaatsen, om hun wegen degelijk te onderhouden en om de aandacht van andere weggebruikers op de aanwezigheid van motorrijders te richten, worden de motorrijders weer opgeroepen om hun problemen zelf op te lossen. Automatisch 'koplamp aan', verplicht ABS en periodieke technische controle zijn de voorstellen waarmee de Europese Commissie de veiligheid van de motorrijders wil verhogen'', aldus Hodder in zijn nieuwsbrief. Waarna de man een resem argumenten opsomt waarom de invoering van een technische controle over heel Europa geen goed idee is. Volgens Hodder zijn motorrijders sowieso veel meer met hun machine bezig dan autobestuurders met hun wagen zodat technische problemen veel sneller aan het licht komen. Daarenboven bleek dat na de invoering van een technische keuring voor motoren in Noorwegen er helemaal geen resultaat werd geboekt op vlak van motorongelukken. Last but not least vreest de FEMA voor een nieuwe administratieve rompslomp zal zorgen. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
(http://www.demotorsite.be/content/fema- ... torkeuring
Roadrunner 2010

juno61

 :iagree: :iagree: :iagree: :iagree:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Citaat van: Shrek op 14 juli 2011, 14:20:30
da heeft daar allemaal niks mee te maken , in september is de uitspraak , en hoe die ook uitdraait wij zullen daarna toch een groot deel van ons geld kunnen rekupereren en ik dus terug meer kunnen toeren zonder zorgen.

Suces met de uitspraak Ronny, ik duim alvast voor je!  :13: :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Die verplichte ABS op een motorfiets vind ik nu wél een goed idee, zie !

Ik heb beroepsmatig op motoren zonder ABS én met ABS-motoren gereden, en het verschil is enorm !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Ja die mét ABS kletteren wat harder als je remt!  :85: :85: :85:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: