16 april 2024, 22:20:43

Volwassen ritje

Gestart door IJSBLOK, 4 april 2013, 19:04:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lodde

Een volwassen ritje is het wel geworden 621km is wel wat voor een bleuke zoals ik, maar allez ik heb er geen spijt van en dat zal wel voor iedereen zo zijn zeker, hopelijk is iedereen zonder problemen thuis gekomen, voor de rest kan ik niet anders dan de Cooper bij treden. Slaapwel; Lodde

Herkules

Ja... zonder problemen.
Met een extra streepje gas bij het naar huis rijden (alleen) ... kwestie van de "ingehouden" frustratie van "ingehouden groepsrijden" even van je af te schudden...  :grin:

Nogmaals dank aan Pieter en Linda voor de ontvangst en aan de organisatoren... !!! Ik heb en leuke dag gehad !
en inderdaad 621 km is niet slecht voor "zo efkens een BBQ te gaan doen"  :grin:

Ik vond het leuk jullie allemaal weer gezien te hebben !

Ik ga volgende week betogen in Brussel !  Iemand van vandaag die ook gaat ??
Herkules

Cooper

Wij gaan inderdaad ook naar Brussel, maar nu even kleertjes aan en naar Nederland!  :017:
Tiens waren we daar gisteren ook al niet ??  :sign0098:
Nu naar Volkel, ritje van het Goldwingforum.NL, tja met al die forums!
Een mens is nooit meer thuis hé. hahahaha
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

hugske

 :iagree:

Terug thuis gekomen rond 10:30  met 720 km op het klokje erbij  :grin:
Een fijne dag gehad , weer wat forummers leren kennen , met een hartelijke welkom en
een lekkere bbq bij onze sponsor Dikke Pluim :s_good:

t'ziet er goed uit  vandaag , dus ik denk we nog eens een ritje maken :grin:

Mvg

Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

Cruiseman

Inderdaad, n'en dikke merci aan de organisatoren van het forum en aan Linda en Pieter voor de ontvangst.
Weer een mooie dag mogen beleven in goed gezelschap, idem voor mij als voor Hercules, eens alleen, de gas een beetje opengezet om alles een lekker los te laten. Was om 10:45 thuis na 687 Km ;-). Persoonlijk vond ik de groepsgeest, wat het rijgedrag betreft meer dan positief. De afstanden werden gehouden en de snelheid aangepast aan iedereen (we zijn niet allemaal Valentino's).
Enig minpunt, er was maar één rijder die aangaf wanneer er een putdeksel of andere hindernis op de weg lag, en da was de webbie. Ik tour al een paar jaar met een andere groep ervaren motorrijders, niet allemaal goldies, en daar is het de gewoonte steeds aan te duiden met de hand, dat er een putdeksel, slecht wegdek, snelheidsbreker, fietsers of dergelijke op de weg liggen. Op die manier word de volgeling (bijna) nooit verrast door gaten in de weg en andere.
Maar nog een paar keer samen toeren om elk zijn rijgedrag te leren kennen en klaar is kees.
Maar het evenement is zeker voor herhaling vatbaar, vlug de volgende  :13: :13: :13: :13: :13: :13:

:c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017:

Lets Easy Ride

IJSBLOK

Een fijne dag, zeer zeker, met een mooi rondje in Hoorn ook, waar de huizen van zichzelf al scheef staan, hoef je dus geen Heiniken voor te drinken....

en die dijk, zeker ook de moeite, ga ik nog eens over, zeker weten!

Bedankt aan Sturgis motoren voor de fijne ontvangst, lekkere koffie, prima BBQ, en ook de goede uitleg bij al die moeilijke vragen van de Belgen !


en ja, de terugrit was niet voldoende gepland, we hadden ook die opgebroken A27 niet voorzien.... en aan het rijden in groep moet zeker no gewerkt worden, ik ga kijken of ik daar geen "roadboek" voor op het forum  kan zetten, met de nodige tekeningen...

Maar het was een fijne dag, waar we allemaal van genoten hebben op onze manier denk ik, en ik heb weer enkele nieuwe mannen leren kennen, en het was erg plezant! dus op naar de volgende....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wingky

Ik sluit mij volledig aan bij de voorgaande commentaren,was een mooie dag,
leuk ritje,aangename ontvangst,lekker eten en goed gezelschap,plus de weergoden waren ons ook gunstig gezind,
tegenover de onheilspellende voorspellingen die er waren gemaakt.
Maar toch nog een dikke dank voor Pieter en Linda,en de familie voor de goede zorgen,
die we daar gekregen hebben.
:c017: :c017: :sign0098:

Robert

Zoals jullie al hebben vermeld, het was weeral een zeer leuke dag.
Eerst naar Hazeldonk, daar hebben we drie wings opgepikt.
Van Hazeldonk naar het tankstation.
Daar ging het mis, dat heb je met een tom tom hé. :grin:
Een afritje gemist. [IMG]http://smileys.on-my-web.
Dan maar even bellen naar de Limburgers hé Frank. :ecomcity:
Het stukje dat ze verder hebben moeten rijden,was blijkbaar niet zonder gevaar.
Er zou een wagen stil hebben gestaan op de snelweg. :a102:
Gelukkig is er niets gebeurd.
We hebben een stukje van het IJsselmeer mogen bewonderen. :13:
Bij Pieter en Linda zijn we hartelijk ontvangen. :You_Rock_Emoticon:
Waarvoor dank.  :c017:
Lekkere BBQ gegeten,voor ieder wat wils. :103:
Koffie,thee frisdrank,....
kortom, we zijn daar wreed goe gesoigneerd
Van uit de shop is er weer wat naar buiten versleurd.
Na afscheid genomen te hebben, zijn we om 5 uur stipt begonnen aan de terug weg.
We hebben wel een klein ommetje gemaakt.
Om 22u 15 was ik terug thuis.
De weergoden zijn ons goed gezind geweest.
Blij dat ik mee ben gegaan.
Voor hen die er niet bij waren,hadden ongelijk.
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wing67

en hoeveel kilometer had jij in totaal robert  :017: :017: :017:

Robert

juist weet ik het niet.
Dacht iets van 560
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

IJSBLOK

Ikke 538, maar heb gene garmin die mij doodlopende straatjes in stuurt !   :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cruiseman

Zeg, waar zijn die gasten gebleven met hun CB ?  :rolleyes: :rolleyes:
Blijkbaar dan toch overbodig ha,ha  :85: :85: :85:
Lets Easy Ride

Dawingi

De zondag had beter weer in petto dan de zaterdag.
Maar het is niet alleen het weer dat een rit maakt.

Een hartelijke dank aan Pieter en Linda en hun familie voor het slagen van de BBQ.
Het was geweldiggggg !!

Ja, de terugtocht had ik liever anders laten verlopen. Maar wat wil je als de TomTom niet gaat moet de Garmin het maar doen.
Je moet maar eens proberen om een route rechtstreeks in de GPS in te geven zonder PC.
Het is perfect mogelijk maar dan moet je over iets meer tijd beschikken dan 10 of 15 minuten.
En je moet het gewoon zijn natuurlijk. Dat is een feit.
Dus Frank, het lag niet aan de GPS maar aan het mannetje.   :sorry:

Volgende keer beter.
Maar voor ons is het in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Groetjes
Danny
I live to ride and ride to live !!!

IJSBLOK

Ach, Danny, no problem, we dollen maar wat...

Al doende leren we allemaal, nietwaar ! en je hebt gelijk, het is zeker voor herhaling vatbaar !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

chrisbiker

Citaat van: IJSBLOK op  9 september 2013, 19:50:26
Ach, Danny, no problem, we dollen maar wat...

Al doende leren we allemaal, nietwaar ! en je hebt gelijk, het is zeker voor herhaling vatbaar !

Dus om het kort te maken, Tom Tom raar ding, Garmin niet oke ergens in die kant van Holland, en anders op derde toestel, meer dan 15 minuten nodig om van A naar B te gaan, en die met zijn landkaart dan??  :85: :85:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.