KIKA

Gestart door 1egoldwing, 1 juni 2011, 16:57:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

1egoldwing

wingers

we hebben zondag een kika rit wie heeft er zin in om mee te rijden hier kunt u de aan melding doen

http://www.kikasponsorrit.nl/

evt bieden op een pet voor kika

http://motoren.marktplaats.nl/accessoires-overige/452863992-goldwing-forumcap-met-speciale-borduring-tbv-kika.html

mvgr erik
mvgr erik

let's keep 't cool

IJSBLOK

Dat bieden, laat dat maar aan die van die exclusieve goldwingclub in Olland, de enige in Nederlandstalig gebied !


GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

1egoldwing

Citaat van: IJSBLOK op  1 juni 2011, 20:10:06
Dat bieden, laat dat maar aan die van die exclusieve goldwingclub in Olland, de enige in Nederlandstalig gebied !


GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !

laat er even 1 maken van het forum van be dan bieden we ook
mvgr erik

let's keep 't cool

IJSBLOK

1 juni 2011, 20:31:58 #3 Laatste wijziging: 1 juni 2011, 20:35:25 door IJSBLOK
Ach Peter, neem het niet persoonlijk. Ik vind het idee om een goed doel te steunen prima, en via een speciale pet is nog leuker, echt goed gevonden. Maar waar halen ze het om zichzelf te bombarderen tot hét forum van de benelux ? En als je hen daar dan even neutraal op wijst, komt er zo'n antwoord van de beheerder van het forum ?

Dacht dat ze daar toleranter waren ! Ben diep teleurgesteld, heb me uitgelogd uit dat forum. Als ze zo verdergaan, zal het daar snel afgelopen zijn met hun forumpje, waar wel veel mensen ooit aangelogd hebben, maar ondertussen ook heel veel weer weg zijn... Ik denk dat hun 'actieve' kring even groot is als hier... en hier is iedereen welkom, zoals de regeltjes het uitdrukkelijk stellen,

Iedereen is welkom als lid van het www.goldwingforum.be , er wordt géén onderscheid gemaakt in leeftijd, geslacht, huidskleur, religieuze overtuiging, sexuele geaardheid of nationaliteit. Het zuivere bezoek van deze site bewijst de interesse van de internetgebruiker, en dit is voldoende reden om als forumgebruiker opgenomen te worden in de groep.

en die director heeft me nu zonder het te beseffen heel duidelijk gemaakt dat wat we hier op dit "kleine forum" hebben, iets is om te koesteren en lief te hebben! Want dat Nederlandse praatgroepje kan daar enkel jaloers op zijn...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

1egoldwing

hey geert

maak je niet zo druk er om

ik zie je zaterdag in ieder geval je ben niet boos op mijn toch

laat dit forum een T-shirt maken voor kant kika rit 2011 achterkant heel groot goldwingforum.be

elke x als ik hem zie zeg ik wel steeds dat ik wel kaartjes van be bij me heb vind i niet leuk want zegt gelijk moet je van mij ook hebben dan


kom op maak je niet druk je zal hem in nl wel regel matig tegen komen

ik rij zondag mee als jullie willen trek ik een t shirt aan van jullie

ik hoor het wel

geert doe een beetje rustig aan
mvgr erik

let's keep 't cool

IJSBLOK

Oei, ja, nu zie ik het ook...

sorry Erik ! waar haal ik die Peter nu weer vandaan ?


Groetjes

Frank
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

1egoldwing

 :c017: :c017: :c017: :c017:
:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :08: :08: :08: :08: :08: :08: :08: :08: :08:

die frank (geert)
mvgr erik

let's keep 't cool

wing67

toch mooi héé............... :great: :great: :great: :great: :great: :great:

lord of the wing

 waar haal ik die Peter nu weer vandaan ?
He Frank, ge bedoelt toch niet die Peter met die GROENE He, anders heeft die zich al snel populair bij je gemaakt.  :85:
a real bike a goldwing trike

1egoldwing

1 juni 2011, 22:23:31 #9 Laatste wijziging: 1 juni 2011, 22:42:20 door 1egoldwing
Citaat van: lord of the wing op  1 juni 2011, 22:18:48
waar haal ik die Peter nu weer vandaan ?
He Frank, ge bedoelt toch niet die Peter met die GROENE He, anders heeft die zich al snel populair bij je gemaakt.  :85:

hij ziet in ze boosheid het verschil niet tussen paars en een andere motor  :85: :85: :85: :85: :85:
mvgr erik

let's keep 't cool

1egoldwing

WE HEBBEN NOG NIETS GEHOORD VAN DE MEESTER WEBBIE :017: :017: :017: :017: :017: :017: :017: :017: :017:
mvgr erik

let's keep 't cool