golowing verkoopt zijn GPS

Gestart door Robert, 5 augustus 2011, 21:24:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert

Golowing verkoopt zijn GPS
Te Koop :

GPS  Garmin

Streepilot 2720

Incl  Touratech houder

Zoals op foto`s alles voor 100 euro


foto`s zie bijlage




1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wing67

Kan je daar ook friet mee bakken ??

Cooper

Dat is een GPShouder van Touratech Frank.
Hondslelijk en oersterk. :-)
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Jantje Beton

Een van de betere toestelen aller tijden nooit geen prblm mee maarja groot en plomp
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

een beetje zoals hij zelf dan..................................  :-)

Jantje Beton

:017: :017: :017:Ik zou het begod niet weten :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :08:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

golowing

Eerlijk rechtvaardig en een Kots hekel aan mannekes die Huigelen en  de vermoorde onschuld spelen . :08:

Cooper

Citaat van: golowing op  6 augustus 2011, 16:57:37
Eerlijk rechtvaardig en een Kots hekel aan mannekes die Huigelen en  de vermoorde onschuld spelen . :08:

Wat is't makker? 't Pretpark is dicht zeker?
Van ruziestoken en achterklap gesproken!!!
Ik heb hier ook een hekel gekregen aan sommigen op't forum, maar ik zwijg erover en laat die mensen met rust.
Ik val er de andere leden die hier enkel komen lezen en niks met het hele voorval te maken hebben, of er niets vanaf weten niet mee lastig.
Dat hadden de aanstekers van deze hele hetze ook beter gedaan, dan was dit hele voorval zo niet geescaleerd.  :03:
En laat dit nu aub het laatste zijn wat er over dit "voorval" wordt geschreven hier op het forum.
Zo sterft deze oorlog misschien een langzame dood en kan het hier terug een leuke bende worden.  :sign0098:

En om even terug on topic te komen... Is uw GPS al verkocht?
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

is drie weken met verlof, dus je zal effe geduld moeten hebben......., dan doen jullie maar rustig verder over......., de GPS !! :great: :embarrassed:

lord of the wing

Deze GPS van Golo is iemand bekend ermee, bedoel makkelijk in gebruik het plaatsen van routes e.d. gaarne eerlijke reacties,
alvast gedankt   :039:
a real bike a goldwing trike

wing67


Jantje Beton

heel goed toestel maar weet niet of er nog updates van te krijgen zij  heb zelf ook een 2610 gehad er was maar een prblm mee het scherm bladerde op of dat met de 2720 is weet ik niet maar voor dat geld kun je niet gekloot zijn heeft wel geen apparte voeding werkt alleen op stroom of op 12 v
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

golowing

Citaat van: Jantje Beton op  8 augustus 2011, 22:57:34
heel goed toestel maar weet niet of er nog updates van te krijgen zij  heb zelf ook een 2610 gehad er was maar een prblm mee het scherm bladerde op of dat met de 2720 is weet ik niet maar voor dat geld kun je niet gekloot zijn heeft wel geen apparte voeding werkt alleen op stroom of op 12 v

Is een toestel dat werkt op NT kaarten en kun je met life update updaten naar 2012.20 en is dan weer upto date.

Bikervivi

zal voor mij ook niet zijn heb ne zumo 550
Roadrunner 2010

golowing

Vivi  alle garmins zijn goed :08: