Te koop gl 1800 Anniversery Edition 2005

Gestart door flandriaking, 6 februari 2012, 17:58:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

flandriaking

•   € 15.500,00 
•   120.000 km
•   Volledige historie motoronderhoud vanaf aankoop moto 2005
•   Gps aansluiting voor Garmin Zumo 660 ( toestel niet inbegrepen)
•   Trekhaak met gescheiden elektrisch circuit
•   K & N luchtfilter
•   Xenon verlichting
•   Bluetooth verbinding "Parrot"
•   Progressieve voorvering en achtervering
•   Rugsteun Utopia
•   Ipod aansluiting met bediening op stuur ( toestel niet inbegrepen)

Inlichtingen
Peter Mechelinck
Assenede 
Oost-Vlaanderen
Tel: 0475862759

wijllie

Met alle respect maar de laatste tijd zijn er nogal wat mensen die enkel lid worden om hun wing te verkopen, vind dit persoonlijk ongepast, er zijn Kapaza's en 2dehands.be -en genoeg voor, dit is niet de bedoeling van een forum dacht ik... Als ge al lid bent en dan uw wing verkoopt is dat een andere zaak...

wing67

ben ik toch met je eens Pierre, even voorstellen en dan je wing te koop aanbieden....., klinkt anders héé...., mijn gedacht... :iagree:

golowing


wijllie

Ja dan is het natuurlijk begrijpelijk dat ze met bosjes hier hun wing aanbieden en als dat de policy is van dit forum heb ik daar ook geen probleem mee, vond het enkel raar dat er niemand op reageerde...

Veerle

geen zorgen maken, wij hebben het ook opgemerkt en zijn ermee bezig om dit in de toekomst te kunnen vermijden.
Geen enkel probleem dat er nieuwe leden aanmelden, maar voor de verkoop alleen is dit forum niet de bedoeling, daar zijn inderdaad genoeg andere verkoopsites voor op het net!
Het zal nog eventjes tijd in beslag nemen, maar het probleem zal worden opgelost    :039:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

wing67

en ineens heeft Webbies wife de teugels in handen.........., dus kijk maar uit nu... :embarrassed: :embarrassed:

juno61

Citaat van: IJSBLOK op  7 februari 2012, 15:09:31
Heu, is beetje ook mijn fout, denk ik. Had bij 2 aanbieders op Kapaza een mailtje gestuurd om hier eens op het forum te komen kijken....

Sorry, zal het niet meer doen......................................

Frank , :08:
de mensen die je hier persoonlijk al kennen ,
weten dat je het met goede bedoelingen gedaan hebt ,
dus niks sorry ,
en weet als onze robert zich eraan zet ,dat het wel in orde komt

Mvggr
Rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Citaat van: IJSBLOK op  7 februari 2012, 15:09:31
Heu, is beetje ook mijn fout, denk ik. Had bij 2 aanbieders op Kapaza een mailtje gestuurd om hier eens op het forum te komen kijken....

Sorry, zal het niet meer doen......................................
................en hij liet weer een steekje vallen............ :85: :s_laugh:

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Citaat van: juno61 op  7 februari 2012, 22:56:29
:85: :85: :85: :85: :85: :08:
tja Rafke, van wie kan je zoiets ook verwachten héé...... :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :08: