20 april 2024, 13:29:14

Back-off module !!

Gestart door wing67, 3 juli 2011, 22:58:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Wie weet hier waar je zo een module kan kopen, waar je remlicht enkele keren mee gaat knipperen als je remt, Dimac heeft ze niet, ben ik gisteren nog geweest..... :17: :017: :victory: :grin:

Cooper

roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

Yep !! dat is m, dikke merci ...... :08:  :sign0098: :sign0098:

IJSBLOK

Ik dacht dat het ging over een lichtje dat wij konden opzetten als je weer op ons aan het vitten was, en dat je dan "back - off"te.....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

nee nee Franky, daar gebruik je maar een ander lichtje voor...... :lipsrsealed: :shocked: , ik heb ze al besteld op het adresje van de woerd zijn posting..... :great: :great:

IJSBLOK

Ja zeg, er is al wat tijd over, maar ik zat in het buitenland...

Wing67, denk er om dat je volgens het Koninklijk Besluit wel moet beschikken over twee remlichten op die driewieler met motor, en tenminste één remlicht op een motorfiets. En dit moet "ononderbroken" 'oplichten' als je de rem indrukt of dichtknijpt... Wat je doet met eventuele herhalingslichten, laat de wetgever wél koud !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

is dik in orde, zal van de week een filmpje posten, weet ondertussen ook hoe dat moet...... :great: :great:

wing67

aangesloten & getest  :great:

Brake flash

Jantje Beton

Man man ge zou beter wat rijden in de plaats wat met uwen play mobiel te spelen  :85: :85: :85: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :08:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Ja, Jantje, maar dat kan pas als al de regen weg is ! Je kent 'm, hé....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

inderdaad, pas als de regen "weg" is...., manmanman, weet gij dat nu nog nie  :017: regenlijer........ :s_laugh:

Jantje Beton

Hij moet veel bij het vrouwke zijn hé want ze gaat hem binnenkort een tijdje missen :017: :91: :91: :91: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :smiley_confused1: :smiley_confused1: :smiley_confused1:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Kan dat meiske eindelijk eens ongestoord op het forum komen... Van mij krijgt ze dan direct een  plusje !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

En van mij dadelijk 2 :13: :13: :13: :13: :13: :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

vandaag fijn gehobby'd aan mijn speelgoedje, back-off module geplaatst "en" een "signal reminder/canceler" geplaatst, die ik had meegebracht van de US...
Daar ik meermaals  vergeet de richtingaanwijzer af te zetten bij de Rune , en dit toch heel vervelend was, (bij de Wing gaat dat vanzelf af) heb ik deze module module geplaatst...
Het zorgt ervoor dat de richtingaanwijzer afspringt (naveranderen van richting) , na het in te stellenvan de timer, dit kan op 10-20 of 30 seconden, het laat ook de pinkers achteraan zacht meebranden, en als men remt, zullen de achterpinkers een vier tal keer oplichten, een derde functie is dat men voor filerijden gebruik kan maken van de vier pinkers, en dit allemaal met de originele stuurschakelaar, waar niets aan veranderd is !!

Mrwing67