16 april 2024, 20:25:07

Alvast welkom Annabel

Gestart door Het GoldWing forum team, 3 juni 2012, 16:24:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Annabel.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Annabel

Hallo eindelijk stel ik me effe voor,wel wa laat maar beter laat dan nooit hé! Ik ben dus An en Annabel voor de vrienden. Ik ben de vriendin van de Cooper maar ja da weten jullie al natuurlijk. Ps het is een schatje hoor. Ben ik nu verliefd op hem of op zijn moto da laat ik voor jullie in het gewissen hihi. Woon in Rijmenam waar ook elk jaar een treffen is van een supertoffe motoclub en hoop da we met zijn alle die is kunnen meerijden! Maar heb al vernomen dat er hier niet zoveel "rijders" zitten. Heb twee schatte van kinderen ,welliswaar soms opstandige pubers maar da neem ik er graag bij. Wil jullie ook effe mededelen da ik het enorm fijn vind dat ,naar mijn gevoel jullie mij ook hebben opgenomen in dat fantastisch groepje. Ben met de fritjesdag wel toffe mensen tegengekomen. Zo da was het zowat groetjes annabel. x

wing67

Aha Annabelleke, fijn eens te horen van je... :great: :great:
Vriendin van de Cowboy? Nee dat wist ik niet, en dat hij een schatje zou zijn..., neen dat wist ik ook niet, wil ik eigelijk ook niet weten  :s_laugh:
Hoop voor jou dat de verliefdheid meer uit gaat naar de (zijn) motor, want 't is ne moeilijke kerel, ken 'm ondertussen al 15 jaar, en zou zeggen, véél succes... :85: :08:

Neenee, alle gekheid op een stokje, we zijn blij je te hebben mogen ontmoeten en hopen je op een volgend evenement (met eten natuurlijk) te mogen ontmoeten, welkom in de Goldwingfamilie , van ons allen  :13: :13: :13:

wingky


Welkom An,ik denk dat we elkaar al eens ontmoet hebben

:08: :08: :s_hi: :s_hi:

Maar in ieder geval welkom hier.

En wat de verliefdheid betreft,op de moto en rijden mee............... :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:

Winger-Marc

Hey Ann
meen jij dat echt dat hij een schatje is  :grin:  :grin:
alvast  :welcome: ze

juno61

An  :08:

Welkom hier op het forum
:welcome: :welcome: :welcome:
Heb U dit jaar voor de tweede keer mogen ontmoeten
en vind je best een toffe meid ,
en wat Patrick betreft is ook wel een toffe péééé ,hoor.
hoop jullie in de toekomst nog dikwijls te mogen begroeten

Groetjes
Rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Veerle

hey An(nabel),

Heb je ook mogen ontmoeten op de frietjesdag en vind je een toffe meid!!!  :13: :13: :13:

Je bent heel welkom op dit forum en onder ons midden  :08:

Wat je verliefdheid betreft, ik zou fifty fifty doen, half op de motor en half op Cooper  :grin: :grin: :grin: kan je overschakelen wanneer het je uitkomt  :85: :85: :85:

Hopelijk tot binnenkort op nog is een samenkomst, groetjes aan je Coopertje  :039: :039: :039:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

chrisbiker

Hello Annabel, :great: :great: ik heb je ook waarschijnlijk ontmoeten op de frietdag :s_hi: maar gezien ik altijd mijn tolk nodig heb (Lena) om name op gezicht te plekken :017: :017: zal ik verder moeten zoeken :17: :welcome:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

Robert

Annabel, welkom hier op het forum
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

IJSBLOK

Welkom hier, Annabel

En ja, smaken verschillen.... Wie was er hier een schatje ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

patjen