MAG

Gestart door Bikervivi, 19 januari 2014, 13:23:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bikervivi

Dirk alias roadwarrior
Zoals al eerder aangekondigd zal ik me persoonlijk komen voorstellen in de verschillende provincies.
Daarom deze extra nieuwsbrief met de juiste datums en locaties van mijn bezoeken aan de provincies.
Ik hoop dan ook op een redelijke opkomst, vooral wat Vlaams-Brabant betreft met de bedoeling om terug met enkele mensen een nieuw MAG comité te kunnen opstarten.
Iedereen is uiteraard van harte welkom, ook de niet-MAG leden die graag eens kennis willen maken met MAG.
Mocht het weer eventueel te slecht zijn en daardoor de wegen niet of slecht berijdbaar zijn, dan zal de geplande kennismaking op die dag uiteraard niet doorgaan. We nemen geen risico's als het om de veiligheid van de motorrijders en motorrijdsters gaat.
Kijk voor up to date informatie even op het MAG forum.

Vrijdag 24 januari 2014:          1ste bezoek aan Vlaams-Brabant
                                                     Café De Meiboom  Elegemstraat 50,  1700 Dilbeek
                                                     Aanvang rond 19:30 uur

Vrijdag 31 januari 2014:         2de bezoek aan Vlaams-Brabant
                                                    Herberg 't Huis  Provinciebaan 18, 3110 Rotselaar
                                                    Aanvang rond 19:30 uur

Vrijdag 07 februari 2014:       Bezoek aan Limburg
                                                    Truckstop 26 Bis Industrieweg 15,  3550  Heusden- Zolder
                                                   Aanvang rond 19:30 uur


Woensdag 12 februari 2014:   Provincie vergadering Limburg  te Heppen tevens
                                                      datum van de MAG provincie verkiezing

Vrijdag 21 februari 2014:       Bezoek in West-Vlaanderen tijdens verkiezingen
                                                    Café 't Katspel Diksmuidseweg 411, 8904  Boezinge
                                                    Ik zal aanwezig zijn rond 19:00 uur

Vrijdag 28 februari 2014:       Bezoek aan Antwerpen
                                                    Café 't Hofke Hoekeinde 28, 2330 Merksplas
                                                     Aanvang 20:30 uur

Vrijdag 14 maart 2014:          Antwerpen tijdens de MAG provincie verkiezingen
                                                    " Indoor Quad Park" Industriepark 12, 2235 Hulshout
                                                    Ongeveer rond 20:00 uur

Vrijdag 21 maart 2014:           Bezoek aan Oost-Vlaanderen
                                                     Café " De Wachtzaal"  Terdonkplein 14, 9042 Gent
                                                     (Gelegen aan de overzet Terdonk)
                                                     Aanvang rond 19:30 uur
Roadrunner 2010

IJSBLOK

Hoe is het met "el presidente" ????
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

druk druk druk, telefoonrekening stijgt, en de verbouwing ligt al bijna een jaar stil  [IMG]http://smileys.on-my-web.
Roadrunner 2010