26 april 2024, 22:19:30

Frietdag 2013

Gestart door wing67, 12 januari 2013, 23:34:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

Gewoon naar Olland rijden, en dan de grens volgen richting Luik... Je kan niet missen: die dag staan er veel Goldwings...  :great: :great: :great:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

texwing

ergens zal er wel een plaats zijn waar forummers op elkaar wachten..........en wij sluiten dan aan..... :13:

wing67

komt een bende belastingontduikers samen in eindhoven, schuif daar maar aan..  :85: :85: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :great: :great:

wing67

We zitten in onderhandelingsfaze met een ijsventer....., zijn er mensen die misschien na de friet zin hebben in een ijsje  :017:
Het forum komt al dan niet volledig tussen voor deze kosten.... :c017: , afhankelijk wat we natuurlijk gereed krijgen met die kerel met zijne cremekar...., want als die de hoofdprijs vraagt... :embarrassed: is dus nog even stechelen met die vent...  :grin:

Laat eens horen..., zijn jullie vies van zekers... :iagree:

texwing

nee, dat lusten we niet...........doe er maar 2

Dawingi

Alleen als ie ijs en ijskoud is. Alleen dan   :grin:
Groetjes
I live to ride and ride to live !!!

Cooper

De Cooper mag gene creim gelas!  :s_laugh:
Lekker wel dus, laat maar komen zou ik zeggen en alvast even het forum bedanken voor de al dan niet gratis tractatie! :13: :13: :13: :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

niet "te" hard roepen éé, we zijn nog aan't onderhandelen éé ....  :great: :great: :iagree: :iagree:

JohanVP

Komaan Wingers, inschrijven die handel .....
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

Citaat van: JohanVP op  6 mei 2013, 18:47:04
Komaan Wingers, inschrijven die handel .....
:iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree:

IJSBLOK

Ssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttt !

Ik heb betaald nu, dus IK wil al die frietjes !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

texwing

Vandaag wat boodschappen gedaan.......en jahoor, ze stapt af en verliest haar evenwicht...........ongelooflijk he.
pols in stukjes..........gebeurt toevallig voor de deur en ze kon direct in de auto naar de kliniek
gewoon zetten kon niet dus operatie........en een nachtje blijven
dus ik weet nog niet of we komen en al helemaal niet hoe we komen, zie haar een aantal weken niet achterop klimmen :c002:

wing67

nie panikeren vriend, achter een paar weken zit dat snor, en anders met de auto, je zal niet de enige zijn hoor  :grin:

IJSBLOK

Tegenwoordig leggen ze zo min mogelijk in het gips, want dan duurt de revalidatie langer....

Mijn echtgenote had vorig jaar bij een ongeval haar onder-scheenbeen gebroken = géén gips !!! Een paar weken zo min mogelijk op lopen, en en beetje steunen met een kruk, en dat was het dan !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

texwing

 :85: paniek ik ???............ja dat ik zelf koffie moet pakken nu