29 maart 2024, 17:51:18

Frietdag 2013

Gestart door wing67, 12 januari 2013, 23:34:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bikervivi

blijkbaar een deel gemist als ge een dag niet op t net kunt, http://www.botec.be/www.BOTEC-site_AFBEELDINGEN/0901_plan_BOTEC.pdf
Cooper kunnen we niet beter aan de overkant afspreken aan de wok, kan je direkt de autostrade op zonder problemen, of ga je binnendoor rijden?
Roadrunner 2010

1egoldwing

Citaat van: Cooper op 22 mei 2013, 22:04:36
Wij zullen om kwart voor 10, tien uur aan het bekende rondpunt aan het nog bekender fruitkraam in Wommelgem zijn.  :13:

deze weet ik ook te vinden demk ik  :rolleyes:
mvgr erik

let's keep 't cool

longrider

apps : Honda Assistant

IJSBLOK

Texwing:

ge gaat naar uw garage naar uwe Goldwing ge legt uw goed humeur in de topkoffer en ge zet uw partner in de passagierstoel en ge gaat er zelf op zitten ge start en ge rijdt naar de snelweg naar Antwerpen door de Kennedytunnel op de Antwerpse ring volg je de richting Hasselt net als je blij bent dat je van die ring weg kunt zie je de afrit Wommelgem die je dan ook neemt er zijn vier rijstroken aan de afrit 2 rechtsaf en 2 rechtdoor neem de rechtse rijstrook rechtdoor want aan de afrit beneden zie je al aan de overkant het restaurant Woktime en je moet op de kleine parking park and ride daar net voor zijn....


Maar je bent beter af dat je aan de afrit eerst naar rechts gaat want op 500 meter is er een benzinestation Lukoil dat dezelfde prijzen als de Macro hanteert en dus de goedkoopste uit de streek is.....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

texwing

 :85: :85: :sign0098: :85: :85:......ik weet waar et is hoor..........en als ik al verdwaal.........schiet ik een vuurpijl af

IJSBLOK

Een wijze raad, wissel vooraf via PB's gsm-nummer uit met de mensne waar je een rit gaat mee doen, is een pak goedkoper en veiliger dan die pijlen !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Citaat van: IJSBLOK op 23 mei 2013, 11:28:00
...Maar je bent beter af dat je aan de afrit eerst naar rechts gaat want op 500 meter is er een benzinestation Lukoil dat dezelfde prijzen als de Makro hanteert en dus de goedkoopste uit de streek is.....

Esso station aan de oprit van de Makroparking heeft ook dezelfde prijzen als Makro!  :13:

En nu efkes iets tegen ons motormuis... laten we dan de wok nemen,voor mij geen probleem!  :great:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Patrick, beperk het tot de parking van de Wok, anders heb je geen plaatske meer voor de frietjes ! ! ! ! !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

1egoldwing

Citaat van: Cooper op 23 mei 2013, 21:20:23
Citaat van: IJSBLOK op 23 mei 2013, 11:28:00
...Maar je bent beter af dat je aan de afrit eerst naar rechts gaat want op 500 meter is er een benzinestation Lukoil dat dezelfde prijzen als de Makro hanteert en dus de goedkoopste uit de streek is.....

Esso station aan de oprit van de Makroparking heeft ook dezelfde prijzen als Makro!  :13:

En nu efkes iets tegen ons motormuis... laten we dan de wok nemen,voor mij geen probleem!  :great:


oke wij komen er heen heb je een pb gestuurd
mvgr erik

let's keep 't cool

texwing

perfect........dus de wok die op et rondpunt zit hee............wij zijn er ook dan tussen 9.30 en 10

wing67

Citaat van: texwing op 24 mei 2013, 09:50:49
perfect........dus de wok die op et rondpunt zit hee............wij zijn er ook dan tussen 9.30 en 10
als die tegen dan niet verhongerd is ...  :017: :s_laugh: :85:

1egoldwing

dus bij de wok (all you can eet toch ) :85: :85: :85: :85:
mvgr erik

let's keep 't cool

IJSBLOK

Aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Wie laat er nu Ollanders verzamelen op een plekje waar ze zoveel kunnen eten als ze maar willen !!!!!!!!!!

Die zijn al toe aan een Rilatine-pilleke, nu !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

texwing

Citaat van: IJSBLOK op 24 mei 2013, 15:58:35
Aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Wie laat er nu Ollanders verzamelen op een plekje waar ze zoveel kunnen eten als ze maar willen !!!!!!!!!!

Die zijn al toe aan een Rilatine-pilleke, nu !

Van wie is dat idee.........frieten a volante?.........NOU?

IJSBLOK

JA, maar als die over zijn deur in het bos gaat plassen, staat ie ook in Olland te zeiken...


Dus..................................................................
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD