28 maart 2024, 14:16:27

Frietdag 2013

Gestart door wing67, 12 januari 2013, 23:34:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

IJSBLOK

Iedereen een veilige rit en tot straks bij de pot mayonaise !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

Zoals gewoonlijk heel gezellig, mooie rit, lekkere frietjes, jammer genoeg het ijsje moeten missen, een van ons had nog andere verplichtingen, en samen uit is samen thuis. Maar Chris ging mijn ijsje consumeren.
Roadrunner 2010

juno61

Inderdaad Vivian ,

het was weer een geslaagde dag ,het was even wachten op de zon
maar uiteindelijk was deze alsook van de partij ,
heb me zoals gewoonlijk ,als we samenkomen ,goed geamuseerd,
en weer goed gelachen , en heb weer nieuwe gezichten leren kennen
van nieuwe Forum leden ,wat weer heel aangenaam was

Wil alsnog via deze weg Vivian Stefan en Tessa Bedanken voor hun inzet
om dit alles te kunnen realiseren  :c017: :c017: :c017:
en Jantje voor zijne mooie rit  :c017:
alsook allen die er waren die mede zorgden voor de mooie dag  :c017:

groetjes
Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

goldwingfan stefan

ik ben het er volledig mee eens rafke

chrisbiker

 :grin: :grin: Inderdaad een hele toffe dag gehad, het was wachten op de zon  :rolleyes: :rolleyes: maar het is toch gekomen  :grin: en blij dat Rafke was  :85: :85:

:victory: :victory: en Rafke heeft weer nieuwe vrienden en vriendiennen gemaakt  :s_laugh: :s_laugh: weeral slachtoffers :ecomcity: :ecomcity:
in ieder geval dank u aan de organisatoren en de rit master, en hup naar de volgende  :08: :08:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

juno61

Heb inmiddels mijn Foto's doorgestuurd naar de Forum master
Hij zal ze in de loop van de komende dagen ,als hij al de foto's ontvangen heeft,
op het forum zetten

hier een voorsmaakje


en hier onze Road master


groetjes
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

2 juni 2013, 12:56:01 #321 Laatste wijziging: 2 juni 2013, 12:58:29 door IJSBLOK
Bedankt allemaal voor de gezellige dag...

en een dikke merci voor de organisatie aan Vivi + Tessa + Stefan  :039: :039: :039: :039: :039: :039:


Gelukkig voor Rafke was het goed weer  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

voila, alles weer netjes opgeruimd en op zijn plaats  :great: 

Wij willen iedereen die aanwezig was bedanken voor de massale opkomst, en de prachtige dag  :13: weer een bijeenkomst om niet te vergeten  :sign0098:

Ook een dikke DANK U WEL aan Jantje voor de mooie rit en de begeleiding ervan, mercie Johan  :sign0098:  :great:

De weergoden waren ons weer gunstig gezind, want we zijn gespaard gebleven van regen, dus hierboven !!  ook ne dikke mercie  :13: :great: :grin:

en voor zij die er niet bij waren, al zeg ik het zelf..., hadden alweer eens ongelijk...  :08:

En hopelijk op naar een volgende editie , bij voldoende belangstelling, gezondheid .....  :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:

Ps; en nog eens bedankt aan het forum voor de traktatie van de ijsjes, want die waren ook lekker  :great: (en koud)  :85:

:c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017: :c017:

Viviane, Tessa en Stefan

IJSBLOK

In die foto hierboven is meneer Fotoshop wel langs geweest: Jantje wilde op die brommer plassen maar.....  :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

2 juni 2013, 19:39:16 #324 Laatste wijziging: 2 juni 2013, 19:41:26 door Jantje Beton
Citaat van: IJSBLOK op  2 juni 2013, 14:35:20
In die foto hierboven is meneer Fotoshop wel langs geweest: Jantje wilde op die brommer plassen maar.....  :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:

En zekers op een  :043: :043: :043: :043: :043: :043: :043: :043:  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :08: :s_hi: bedankt aan een iedereen oja wat denken jullie allemaal aan een dagje van 240 heel echte km met 3 vluchtheuveltjes wat ik vandaag geredenen heb bij interesse goie het er maar op het is geslaagt ik geef er geef er garantie op niet goed geen geld terug  :85: :85: :85: laat maar wa weten van de voorstel
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

texwing

Hehe.........een weekend met toch een 1000 km totaal......bedankt organisatie voor de Frietdag...........rit was top, soms wat te snel denk ik gezien het uit elkaar trekken van de groep..........wegkapiteins top om verkeer op rotondes tegen te houden.
jantje voor de leuke toer.......ik weet dat er echt wel werk inzit.......erg grappig aan de haven  :sign0098:
Broodjes lekker......friet lekker.......wat mensen leren kennem..........en ook mensen gemist.........das voor de volgende keer.......totale beoordeling AAAA ++++........de volgende zijn we er weer bij

Bedankt
John en Maureen :08:

Cooper

2 juni 2013, 20:03:23 #326 Laatste wijziging: 2 juni 2013, 20:28:28 door wing67
Van hieruit ook nen dikke mercie aan de familie VDP, Mijnheer Mortelmans en het Goldwingforum.
Het was weer in orde, weet van ondervinding dat een groep samenhouden tijdens een rit geen sinecure is en gisteren was dit allemaal toch goed gelukt moet ik zeggen.
Ook Frank bedankt voor het "gouden" ventieldopje ter gelegnheid van het MFD gebeuren.
Voor de rest aan al het voorgaande niet veel meer aan toe te voegen. Toffe groep, lekker ontbijtje, leuke rit, lekkere fritjes en het ijsje liet zich ook zeer gewillig oplikken.

Deelnemers editie 2014:

- Cooper en Ann
- ?
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

chrisbiker

Citaat van: Cooper op  2 juni 2013, 20:03:23
Van hieruit ook nen dikke mercie aan de familie Vandepoel, Mijnheer Mortelmans en het Goldwingforum.
Het was weer in orde, weet van ondervinding dat een groep samenhouden tijdens een rit geen sinecure is en gisteren was dit allemaal toch goed gelukt moet ik zeggen.
Ook Frank bedankt voor het "gouden" ventieldopje ter gelegnheid van het MFD gebeuren.
Voor de rest aan al het voorgaande niet veel meer aan toe te voegen. Toffe groep, lekker ontbijtje, leuke rit, lekkere fritjes en het ijsje liet zich ook zeer gewillig oplikken.

Deelnemers editie 2014:

- Cooper en Ann
- ?

Chris en Lena  :85: :13: :13: :13:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

Cooper

Citaat van: chrisbiker op  2 juni 2013, 20:14:41
Citaat van: Cooper op  2 juni 2013, 20:03:23
Van hieruit ook nen dikke mercie aan de familie Vandepoel, Mijnheer Mortelmans en het Goldwingforum.
Het was weer in orde, weet van ondervinding dat een groep samenhouden tijdens een rit geen sinecure is en gisteren was dit allemaal toch goed gelukt moet ik zeggen.
Ook Frank bedankt voor het "gouden" ventieldopje ter gelegnheid van het MFD gebeuren.
Voor de rest aan al het voorgaande niet veel meer aan toe te voegen. Toffe groep, lekker ontbijtje, leuke rit, lekkere fritjes en het ijsje liet zich ook zeer gewillig oplikken.

Deelnemers editie 2014:

- Cooper en Ann
- ?

Chris en Lena  :85: :13: :13: :13:

Met of zonder Wing!  :sorry: :angel: :29:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

"zonder" wordt achteraan aansluiten dan, er waren klachten over lawaaihinder   :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD