verzekering nemen voor nieuwe auto

Gestart door sandor, 13 december 2014, 15:17:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sandor

Hallo allemaal , we hebben besloten een nieuwe auto te kopen en nu is mijn vraag , we zouden een omnium verzekering willen nemen  maar weten niet welke , we hebben dit nog nooit eerder gedaan een omnium verzekering dus er zijn verschillende formules als het over franchise gaat en waardevastheid voor 1 of 2 jaar .
Hier zijn er mischien mensen die wel dergelijke ervaring hebben , graag Uw  mening aub [IMG]http://smileys.on-my-web.

IJSBLOK

Laat je eens adviseren door een makelaar, zou ik zeggen, sandor, want er zit inderdaad enorm verschil op, ook wat de gedekte zaken zijn. zelf hebben wij op onze destijds jonge tweedehandse een zogenaamde mini-omnium genomen, daar zit diefstal en glasbraak in.... Maar ga je verder dan zijn er flinke verschillen...

Belangrijker dan de verzekering zelf is de makelaar volgens mij, een goede makelaar die zijn klantje soigneert, is goud waard, en dat weegt veel meer door dan de prijs van de polis zelf. Een makelaar met een flinke portefeuille kan ook wat afdwingen van een maatschappij.

Zelf heb ik het gehad met een maatschappij die rechtstreeks gaat en ook nog pechverhelping doet. Ongeval van mijn echtgenote is, hoewel van de eerste dag duidelijk was dat ze in haar recht was, na 2,5 jaar nog altijd niet in orde...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

goofy

Citaat van: sandor op 13 december 2014, 15:17:42
Hallo allemaal , we hebben besloten een nieuwe auto te kopen en nu is mijn vraag , we zouden een omnium verzekering willen nemen  maar weten niet welke , we hebben dit nog nooit eerder gedaan een omnium verzekering dus er zijn verschillende formules als het over franchise gaat en waardevastheid voor 1 of 2 jaar .
Hier zijn er mischien mensen die wel dergelijke ervaring hebben , graag Uw  mening aub [IMG]http://smileys.on-my-web.

ik had een omnium verzekering genomen de eerste 4 jaar,zelfs na 4 jaar kreeg ik het komplete faktuur bedrag terug bij ongeval in fout.Ik betaalde 1084 euro per jaar,bij axa.