3 Goldwing 1800 Ruiten te koop : 2001 - 2010 modellen

Gestart door Herkules, 22 januari 2014, 22:18:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herkules

Hi mannen,
Gezien ik vorig jaar een Ergomot X-screen gekocht heb en dan ook bovendien met verschillende maten geëxperimenteerd heb, heb ik volgende ruiten te koop, allen in zeer goede toestand
- originele GoldWing ruit € 75,-
- hoogste ErgoMot ruit, maar met 2.5 cm ingekort, met gat voor luchtrooster. Opzij zitten gaatjes geboord voor de verbreders : € 60,-
- laagste ErgoMot ruit.  Die heeft er echt maar 1 maand opgestaan of zo... : € 60,-
Foto's heeft weinig zin denk ik... iedereen kent de ruiten.  de exact staat is toch moeilijk op foto weer te geven.
Herkules

IJSBLOK

bij een ruit is "zien" toch wel belangrijk  :s_laugh: :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

JohanVP

Welk staat er dan nu op Herkules, en waarom ben je veranderd van ruit?  Een ster erin van de steenslag ?   :s_laugh:
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

Herkules

Haha !!!  :s_laugh:  Nee geen steenslag.

- originele ruit is te koop omdat ik een fantastisch Ergomot X-screen heb
- De hoge Ergomot ruit -2.5 cm heb ik één jaar mee gereden... maar mijn rug is te kort, of benen te lang, zodat ik bij regenweer net niet goed genoeg over de ruit kan kijken in laagste stand.  wel fantastisch bij droog mooi weer, prima uit de wind
- Dus dan maar de kleinste ruit gekocht van Ergomot en daarop een Laminar lip gezet... dacht dit het einde zou zijn.... Maar ... : Laminar Lip zat net in het gezichtsveld en vervormde het zicht enorm.  Dus Laminar Lip er weer afgegooid en.... bij regen in lage stand perfect, zeer veel zicht. Maar in hoogste stand bij autosnelweg voor mij net iets te laag.

Dus ik heb me dan maar een "standaard" maat gekocht en.... dat is de goede hoogte in alle omstandigheden.

Dus nu mogen de "foute" ruiten weg...
Zijn zeer goed verzorgd geweest, dus erg helder en miniem krasjes op.
Voilà... !
Iemand die interesse heeft, laat me weten we zien dan wel hoe we de ruit goed in beeld krijgen !
Herkules

highlander

Heb interesse in de laagste ruit, is de plaats voor het ventilatorrooster er ook in?

Herkules

Hoi Highlander,
Nee in deze korte niet. Geeft wel beter zicht...
Ideale winter ruit.
Herkules

IJSBLOK

CiteerIdeale winter ruit.

zie je de sneeuwvlokjes goed komen.... :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Herkules

Herkules

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Of het ruiten of schermen zijn laat ik in het midden, maar zijn ze al verkocht ????
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Wie weet nog waar op het forum, er is toch een topic geweest over de ruiten van een 1500 en of die pasten op een 1800 ... Ik zoek me te pletter....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Hoi Frank ,
topic staat inderdaad hier ergens ,
je moet niet verder zoeken ,want het past niet  ,tenzij je aanpassingen doet met de wipzaag
heb een tijd terug een scherm van onze vriend Marccc  meegehad en het paste niet
tenzij dit van bouwjaar afhangt

:victory: :victory: rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Herkules

Herkules

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD