Service van Sturgis

Gestart door wing67, 23 oktober 2010, 12:24:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Beste leden,

Onze Sponsor Sturgis heeft laten weten, dat hij tijdens de wintermaanden, van November tot en met Februari, tegen een kleine brandstofvergoeding van 25 à 30.-€, afhankelijk van de afstand, de Goldwing aan huis ophaald, hier in Belgie...... :great:  voor een eventueel groot onderhoud....., en na de onderhoudsbeurt netjes terug afleverd aan huis, als dat niks is..... !!!! :great: :great: :great:

Voor diegene die het nog niet zouden weten, Je kan de contactgegevens terugvinden door op de link te klikken links bovenaan, van de "www.GOLDWINGSHOP.nl", bovenaan de index van dit forum.


wing67

Toch netjes héé, niet???? :13:

wing67

Citaat van: G.W.Poes op 23 oktober 2010, 15:29:05
Vincents Winghouse doet dat ook.
Als ze Uw moto daar hebben zijn ze ver genoeg

Grts G.W.Poes

Euh...., een normaal mens, dus volwassen mens !, vraagt normaal "vooraf", welk de kosten zijn "voor" een aankoop, of onder andere een groot onderhoud in dit geval, VOOR hij zijn aankoop of onderhoud laat uitvoeren, dan kunnen hier achteraf geen misverstanden over bestaan....... :017:

Ik was in de veronderstelling dat dit de normale gang van zaken is........

Dus, vooraleer een vooroordeel of besluiten te maken, over een of andere dienst die wat er aangeboden word door een bepaald iemand, die wat je trouwens niet verplicht bent te laten uitvoeren, zou ik eerst even nadenken over wat hier geplaatst word !

Robert

een groot onderhoud is een groot onderhoud
er zijn er niet zo veel verschilende of wel

als men meer tegen komt dan normaal, denk ik wel dat dit in samenspraak zal hersteld worden


dat is ook een afspraak die je op voorhand maakt

1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Robert

normaal gezien was dat wel de bedoeling

al de rest is bespreekbaar
wil je wat anders zal je met Pieter contact moeten opnemen
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Bert Zwanen

Vertrouwen Beste Mede GoldWingers .
Alles wat naar Holland komt komt niet meer terug  :grin: :grin: :grin:
Alleen als jullie flink betalen heb je kans dat je Wing terug komt naar Belgie .
:043: :043: :043: :043:

Nee het zijn inderdaad goede afspraken maken .
Maar dat is overal in de Wereld .
Tja en soms wordt je belogen of bestolen (van u centjes )
Maar dat is het leven en daar ben je zelf bij .

:13:

IJSBLOK

Ondertussen is mijne Red Bull dus met deze service naar Nederland vertrokken: prima service, mooi op het afgesproken uur, hop in de lichte vracht in de wielklem, zachtjes maar stevig vastgemaakt en weg was ie... vooraf afgesproken over de prijs, helaas kwam daar dus een extra remschijf en remblokjes bij, maar dat is prima via mail afgesproken . . .

Nu maar afwachten, tot ie klaar is !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Heb net een SMS bericht gehad van de franky, hij laat weten dat zijn motor terug is, van bij Sturgis,  en dat ie vandaag niet op het forum zou komen, hij gaat nog een bakske benzine erdoor draaien vandaag, "zo goed" reed zijne motor nu weer........ :great: :13: :grin: :039:

lord of the wing

Citaat van: wing67 op  7 februari 2011, 20:55:00
Heb net een SMS bericht gehad van de franky, hij laat weten dat zijn motor terug is, van bij Sturgis,  en dat ie vandaag niet op het forum zou komen, hij gaat nog een bakske benzine erdoor draaien vandaag, "zo goed" reed zijne motor nu weer........ :great: :13: :grin: :039:

HAD IE DAN NOG CENTEN OVER  :undecided:  :57:
a real bike a goldwing trike

wing67

eigelijk, die extra centen waren toch voor dat frietkot, niet...... :017: :017: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

IJSBLOK

Naftbakje is leeg, en hier ben ik . . .

Als iemand goede referenties nodig heeft van Sturgis, nou, dan moet ie eens naar mijn Red Bull komen luisteren.... Zalig ! Ik ga zo dadelijk met een brede glimlach slapen ! ! ! ! !

Bedankt, Pieter
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

Je heb die jongen toch wel wat drinkgeld gegeven hé :rolleyes: :017: :043:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Welke jongen: motorfiets is gehaald en gebracht door Linda . . .

en die kan heel goed met een rode 1500 uit de voeten, dat heb ik bij WEBBIE gezien !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

Jamaar wat is het nu drinkgeld ja of nee dat moet er toch vanaf kunnen hé beattelke :ecomcity: :13: :043:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Jantje Beton

Citaat van: IJSBLOK op  7 februari 2011, 23:29:31
Natuurlijk wel, Jantje, ik ben gene Ollander, hé (oeps sorry voor de Nederlandse lezertjes)

:85: :85: :85: :85: :08: :06: :06: :06: :beer: :beer: :beer: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest