GoldWing Airbag/Navi te koop: 5000 km - Bieden vanaf € 16.000 !

Gestart door fideldworp, 13 oktober 2014, 12:14:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fideldworp

13 oktober 2014, 12:14:39 Laatste wijziging: 13 oktober 2014, 12:17:44 door fideldworp
Splinternieuwe machine: 5000 echte km!
Inbegrepen: Intercom voor rijder en passagier.

Was eigendom van Honda Motor Europe: Werd gebruikt in 2007 voor opleiding van diagnose van het AIRBAG systeem.
Overgekocht bij mijn "retirement" in october 2013.

1e maal in het verkeer gebracht op 1 october 2013 en 4500 km gereden sinds dan.

Ik wil hem nu verkopen omdat ik nu maar sporadisch rijd en met andere passies bezig ben...
Vraagprijs: € 18.600.

Elk bod vanaf € 16.000 wordt in overweging genomen.

Tel: 0477743888

Filip

IJSBLOK

Wacht wacht, fideldworp

als ik het begrijp heb jij tot je pensioen aan de Goldwing gesleuteld ? jij bent de absolute kenner, dus ????????
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

marccc


ferre


Hugoske

Beste allemaal ,

Dit is volgens mij een eerlijke vraagprijs voor een 2007  :iagree: ,heb een gans jaar de tijd gehad ( wegens motorongeluk ) om prijzen te vergelijken en idd een airbag model Deluxe is heel wat duurder in occasie dan een gewone  Europeaan of een Amerikaantje , geloof het of niet  je zal er moeielijk een vinden onder de 16000 euro en zeker niet eentje onder de 40000 km op de teller . Spijtig dat ik al eentje aangeschaft heb anders ....
grtz .

fideldworp

17 oktober 2014, 13:55:47 #5 Laatste wijziging: 30 oktober 2014, 00:21:15 door fideldworp
Citaat van: IJSBLOK op 13 oktober 2014, 17:24:21
Wacht wacht, fideldworp

als ik het begrijp heb jij tot je pensioen aan de Goldwing gesleuteld ? jij bent de absolute kenner, dus ????????

Ik ben nog niet op pensioen: Ons Europees Training Centre in Gent werd gesloten wegens (economische) reorganizatie...
We stonden plots allemaal op straat! Onze inboedel werd verdeeld onder de filialen en als manager met de meeste ancienniteit kreeg ik de kans om deze Wing over te nemen tegen aankoopprijs. Dit kon ik niet weigeren!

Ik kan wel zeggen dat ik 36 jaar bij Honda Motor Co. Ltd gewerkt en een mooie carriere heb gehad!

Sinds 1979 maakte ik de cursussen voor de technische trainers in Europa: Eerst op papier, dan op CD en de laatste 5 jaar on-line: "The Hondadreamfactory"...
Hiervoor ging ik telkens zelf studeren waar ze gemaakt werden: in Japan, de US of in andere fabrieken.
Ik organizeerde ook de "hands-on" trainingen om alle trainers te kwalificeren in de praktijk.

Na zoveel jaren werd een hobby echter een beroep, zodat ik 10 jaar geleden andere hobbies heb gezocht: Op zee en in de lucht...

Deze machine is super in orde. Daarvoor steek ik m'n hand in het vuur!

Tijd voor andere passies...

Veel plezier met jullie Wings en prachtweer dit weekend!

fideldworp

Citaat van: Hugoske op 14 oktober 2014, 18:25:45
Beste allemaal ,

Dit is volgens mij een eerlijke vraagprijs voor een 2007  :iagree: ,heb een gans jaar de tijd gehad ( wegens motorongeluk ) om prijzen te vergelijken en idd een airbag model Deluxe is heel wat duurder in occasie dan een gewone  Europeaan of een Amerikaantje , geloof het of niet  je zal er moeielijk een vinden onder de 16000 euro en zeker niet eentje onder de 40000 km op de teller . Spijtig dat ik al eentje aangeschaft heb anders ....
grtz .

Bedankt Hugoske! Ik kan verzekeren dat de koper van deze machine een "koopje" doet. Het is een Europese versie, door Honda Motor Europe uit Marysville, OH geïmporteerd en géén "amerikaantje" als je dat bedoelt.

Het is ook niet m'n bedoeling er zoveel mogelijk van te krijgen. Het belangrijkste is dat hij in goeie handen terecht komt.

Ik ben van plan om dit weekend een bod te aanvaarden.

Vroem-ze!

Cruiseman

Spijtig dat het zo vlug moet gaan, zal maar in december terug in het land zijn. We dachten er al aan een mooie occasie of een nieuwe te kopen. By the way, als 16K duur is voor een 2007 met 5k op de teller, moet ik dan mijn 2001 met 70k op de teller weggeven ???   :embarrassed:
Lets Easy Ride

fideldworp

19 oktober 2014, 20:53:14 #8 Laatste wijziging: 30 oktober 2014, 00:20:10 door fideldworp
Cruiseman, bedankt voor uw reactie!
Het is hier nogal stillekes op dit forum anders...

Als je interesse hebt, bel me maar eens!
Ik wil vooral snel m'n nummerplaat en verzekering stopzetten. En dat doe ik morgen.
Vanaf dan is een proefrit dus niet meer mogelijk.

Voor de rest heb ik zo géén haast hoor.

We vertrekken binnenkort voor 3 weken op reis en dan kan hij nog wat in m'n garage rusten.

Doei!

IJSBLOK

Bellen zal voor Cruiseman moeilijk zijn, vrees ik, fideldworp... hij is voor zijnw erk in Afrika en doet zijn best om geen Ebola op te scharrelen. Stuur 'm gerust een email via de enveloppe die zichtbaar is links onder zijn avatar-prentje...

Ik ben jaloers maar heb net zakelijk geïnvesteerd, en zit dus op droog zaad en een fijne GL1500...  :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cruiseman

Citaat van: IJSBLOK op 20 oktober 2014, 18:18:33
Bellen zal voor Cruiseman moeilijk zijn, vrees ik, fideldworp... hij is voor zijnw erk in Afrika en doet zijn best om geen Ebola op te scharrelen. Stuur 'm gerust een email via de enveloppe die zichtbaar is links onder zijn avatar-prentje...

Ik ben jaloers maar heb net zakelijk geïnvesteerd, en zit dus op droog zaad en een fijne GL1500...  :s_laugh:

Die zelfsatndigen hé, en maar steenen uit de grond klagen ha,ha,ha  :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Lets Easy Ride

fideldworp

OK, conclusie: Er blijkt op dit ogenblik echt géén interesse meer te zijn om een perfecte tweedehands GoldWing te kopen!  :sign0065:
En, eerlijk gezegd, met zo een weer zou ik inderdaad ook niet op zoek gaan...

De nummerplaat is nu terug binnengestuurd, advertentie weggehaald.
Ik zal hem dan maar op stal laten staan met een "good old" Optimate aangesloten en begin volgend jaar eens opnieuw proberen...

Moesten jullie iemand weten die de GoldWing van z'n (of haar!) leven zoekt...

Doei!

IJSBLOK

De poll die hier bovenaan staat vind ik wel een boeiend verhaal ook, moet misschien naar een ander plekje op het forum...

fideldworp, het is natuurlijk niet de beste periode van het jaar om een Wing op de markt te zetten. Door die poll hierboven blijft het toch wel even onder de aandacht, misschien kan een briefje naar sinterklaas ondertussen....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

fideldworp

Bedankt voor de tip IJSBLOK! Ik vraag het aan zwarte Piet, die is méér motominded... ;-)

Het is toch wel vreemd dat er zo weinig interesse is on goede tweedehands Wings... Het is ooit anders geweest (zoals véél dingen!)

Als je mijn Poll wil en kan verplaatsen, doe gerust!

Gr,
Fideldworp

Cruiseman

Ja jongens, met de tijden die lopen, denk ik dat iedereen liever een frankske opzij heeft dan een mooie Goldwing in de garage, allé das mijn gedacht. Anders zou er hier al lang een nieuwe in de garage staan ha,ha,ha,ha  :rolleyes:
Lets Easy Ride