Service van Sturgis

Gestart door wing67, 23 oktober 2010, 12:24:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

Ik heb het gevoel dat jullie zwaar in mijn nek zitten, vandaag ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

maar alléééééé, hoe kom je daar bij, we zeggen toch niekske verkeerd, alleen maar wat we in het verleden hebben vastgesteld, en als dat nu ook al niet meer mag, dan ........ :13: :great: :grin:

IJSBLOK

Ge doet maar, ik weet toch dat al die zever van achter uw gordijn komt...    :85: :85: :85: :85:

trouwens, ik blijf het hier zeggen. Het is de moeite om uwe Wing naar Sturgis te sturen, hier is het voor dezelfde dingen bij de Honda dealer duurder, en dan moet je daar nog zelf heen !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Ben nu enkele maanden aan het rijden met de Hyperpro vering vooraan, en ik moet zeggen dat ik het veel eerder had moeten laten aanpassen...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lodde

wat is dat eigenlijk, wat is er daardoor beter.Lodde

IJSBLOK

Dit is progressieve voorvorkvering, Lodde, hoe het juist in zijn werk gaat, tja, daar ben ik véél te weinig techneut voor...

Maar de toch vrij zware Goldwing stuurt nu véél lichter, wat vooral bij tragere snelheden een enorme winst is. Ik had niet verwacht dat het zoveel verschil zou geven. De voorvork-stabilisator had ik al, maar dit... echt fantastische verbetering!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lodde

merci, denk er nog wat over na, mischien kan ik eens een proef doen, men weet nooit. Lodde

wing67

op de screening dag kan je de franky zijne eens testen hoor ... :13: :13:

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lodde

man man man toch, hoe geraakt U daar allemaal aan?Lodde

wing67


lodde


wing67

tja, wingers onder mekaar die nogal wat info uitwisselen, en hun goeie ervaringen delen (of ook mindergoeie) en daar leert men dan weer van bij héé  :great: :grin:

IJSBLOK

Weet daar nog een forumke voor:

www.goldwingforum.be , Nederlandstalig en zéér tolerant !   :08:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Nu is er in dit topic al meer dan een jaar niets meer geschreven, en toch is het nog steeds actueel...

Sturgis Motoren wil graag de winterservice voor u verzorgen. Uw Goldwing wordt gehaald en naar huis gebracht voor 30 euro, vooraf wordt per mail afgesproken wat er aan moet gebeuren ! Merkt Pieter toch een extra probleempje, dan krijg je een mail met een foto van het euvel, en kan je alweer per mail afspreken wat er gaat gebeuren: repareren of niet...

Natuurlijk is het voor Pieter makkelijk als er ruim op voorhand wordt afgesproken, dan kan hij de trip naar Vlaanderen om uw motorfiets te halen  combineren met het terugbrengen van een andere Goldwing...

Meer info bij onze sponsor zelf !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD