28 maart 2024, 13:05:04

Frietdag 2016

Gestart door wing67, 2 januari 2016, 23:36:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

GW Poes, met het koekenblik een frietje komen steken, kan dat niet ?

Of zit jij thuis ook met natte voeten? Het is toch wel wreed slecht in Limburg, als je dat zo allemaal ziet en leest...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

alléé Josse, wat lees ik nu, schrik van een beetje water ?
Vandaag en vooral vanavond hadden ze ook onweders en stortbuien gegeven, niks, noppes, nada..., geen druppel gevallen  :13: :13:
Zouden het spijtig vinden als jullie er niet bij zouden zijn, en anders zoals Frank zegt, met de koekeblik geen optie ?? :017: :017:

wing67

awel sé das fijn te lezen... :13: :13: volgens de 24 uur vooruitzicht buienradar ziet het er voor morgen zo slecht nog niet uit, het komt wel ik de buurt maar met wat geluk blijft het droog  :great:  een kaarske brand al  :13: :13: :13: :iagree:

G.W.Poes

Citaat van: wing67 op  3 juni 2016, 22:01:33
awel sé das fijn te lezen... :13: :13: volgens de 24 uur vooruitzicht buienradar ziet het er voor morgen zo slecht nog niet uit, het komt wel ik de buurt maar met wat geluk blijft het droog  :great:  een kaarske brand al  :13: :13: :13: :iagree:

Moto of koekblik !!! Wij komen frietjes eten.

J & J

Dawingi

Wij duimen voor jullie voor droog weer.
Veel zon is niet nodig, als het maar droog blijft.
Ik zal proberen morgenvroeg de regenwolken op sleeptouw mee te nemen naar de kust.
Als ik er zoveel getrokken krijg tenminste.
Het zullen voor ons geen frieten worden maar veel vis.
Wij denken aan jullie. Hou het recht morgen.
Groetjes
Magda & Danny
I live to ride and ride to live !!!

juno61

 :s_hi: Danny en Magda

amuseer U daarachter en zie dat ze U niet ompraten
om terug in het leger te gaan ,
wat zou Magda momenteel zonder U moeten ,ocharme

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Veerle

oeisje....Stefan,wat een miserie met dat water!!! Hoop dat het snel opgelost geraakt voor jullie

Veel beterschap voor Vivke en haar griep en crisis...goed rusten zene

Veel plezier aan iedereen op de frietdag...veilige en droge rit!!! Hier brand ook kaars voor jullie...groetjes van ons beide  :039:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

wing67

Hey Veerle, het kaarsje heeft gewerkt  :great: :great:
De voormiddag en rondrit is volledig droog gebleven, pas toen iedereen terug was is er een buitje geweest maar was de moeite niet, dus al bij al is het een schitterende dag geweest  :13: :13:

Wij willen dan ook iedereen bedanken voor de aanwezigheid, gezelligheid en de fijne babbel, het was weer een "topdag" onder vrienden  :c017:
Ik zou zeggen bij leven en welzijn...., op naar volgend jaar, zoals gewoonlijk de éérste zaterdag van juni zoals alle voorgaande edities, de jaarlijkse frietdag van het Goldwingforum  :iagree: :08:

Groetjes aan iedereen  :great:
Viviane, Tessa en Stefan

hugske

 :grin:

Het was zoals gewoonlijk weer superplezant , leuk ritje  , merci aan de voortrekker en kruispunt blokkeerders   :sign0098: .  Stefan en Viviane dikke merci voor ons weer zo hartelijk te ontvangen. :c017:
En ook de weergoden zijn ons goed gezind gebleven ( zelfs tot thuis) wat wil een mens nog meer.

:1rij:  op naar een volgende editie

Mvg


Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

juno61

hoi Hugske ,

dacht dat je met ons mee ging rijden via de snelweg ineens zie ik je doorrijden richting Genk ???
blij te horen dat jullie droog aangekomen zijn  en op naar de volgende  :08:

Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

eric vdl

leuk te horen dat alles goed verlopen is met de frietdag! de kaarsjes hebben geholpen dan

groeten aan iedereen

IJSBLOK

Was weeral fijn om iedereen te zien, yes
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Herkules

Wij ook droog thuis geraakt !
Het was zoals gewoonlijk weer heel tof... blij iedereen weer terug gezien te hebben.
Speciale dank aan Stefan en Viviane voor de gastvrijheid en alle moeite en werk in voorbereiding uitvoering en ... opruim !  :sign0098:
En natuurlijk ook aan Rafke voor het uitwerken van de toer en onze 2 wegkapiteins !!
Tot snel !
Herkules

wing67

Zou Rafke inderdaad nog eens speciaal willen bedanken voor het klaarmaken en voorbereiden van de rit, want zonder hem hadden we toch een probleem en geen rit namiddag....
Dus Rafke, DIKKE MERCIE voor dit voor ons te willen doen  :58: :58: :58: :c017: :c017: :c017:

juno61

Graag gedaan Jongens ,

als ik tijd heb ,zit ik er niet bij in ,
maar een gepensioneerde en tijd gaan niet samen héééé,
doe het vooral om er een gezellig samenzijn van te maken ,
we zien ons niet zo dikwijls, maar des te fijner is het als we ons zien (voor sommigen toch )  :85: :85: :85: :85:
Nancy van onze Alain ,die voor de eerste keer meekwam zal gedacht hebben wat een bende gekken hier  :85: :s_laugh: :85:
nogmaals even onze wegkapiteins Patrick en johan bedanken ,en Danny (Dawingi) die ondanks de ongemakkelijke situatie met Magda alsnog met me heeft willen mee rijden, om de route te controleren, door omstandigheden konden ze zelf niet op de fritdag zijn ,

door het slechte weer en omstandigheden zijn sommigen niet gekomen ,
hoop volgend jaar op een talrijker opkomst ,Want bij ons word niemand vreemd of scheef bekeken :29:

een droge rit ,goed gelachen en goed gegeten en dan als laatst die lekkere ijsje
wat moet een mens nog meer :1rij:

alsook bedankt aan het Forum voor de traktatie van de eerste drink onderweg en het ijsje  :c017: :c017:

Vivian Stefan en Tessa ,Nogmaals bedankt om het te willen organiseren ondanks Stefan zelf geen moto meer heeft tof  :08:

groetjes
Rafke en Nadia xxx  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen