Filmpjes / straffe stoten, of hoe noemen we het maar...

Gestart door wing67, 21 oktober 2010, 21:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Bikervivi

Dat was Dirk zijn mama dus ikke nie jaloers bij de Lady's run krijgt hij een mooi jong ding achterop :sad:
Heb anders zondag de platte plat gelegd, wilde mijn voorganger volgen om de straat op te rijden slaat hij alles toe ikke dus ook maar zat al half in de bocht, dus geen houden aan en neergelegd, samen met Danny terug rechtgezet, da truukske lukte nie
How to pick up a Goldwing up off the ground

+ voor Wing 67
Roadrunner 2010

IJSBLOK

Absoluut, gelijk heb je, Witte

Doe rustig voort, Bikervivi
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

CiteerHeb anders zondag de platte plat gelegd, wilde mijn voorganger volgen om de straat op te rijden slaat hij alles toe ikke dus ook maar zat al half in de bocht, dus geen houden aan en neergelegd, samen met Danny terug rechtgezet, da truukske lukte nie

heb je schade Vivi?
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Bikervivi

nee omdat ik hem gewoon neergelegd heb zelf ne zere rug, maar dat gaat me nie tegen houden van spek met eieren te eten, en de dag nadien naar frankrijk te rijden
Roadrunner 2010

Robert

het zou spijtig zijn ,moest je er stukken aan hebben

hij is nu mooi in orde
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Bikervivi

Citaat van: Webbie op 31 mei 2011, 21:53:48
het zou spijtig zijn ,moest je er stukken aan hebben

hij is nu mooi in orde
bekans nof wat blink blink gezien Dirk reageert dan zo [IMG]http://smileys.on-my-web.
Roadrunner 2010

wing67

zeg, wat meer spek en eieren eten héé, dan  krijg je dikke forsbollen, dan valt ie niet meer om..... :great: :great: :great: :great:

Bikervivi

Roadrunner 2010

juno61

Stefan , :grin: :grin:

is het varken al geslacht ????????????
anders zal het enkel eieren zijn .......da gaat s'avonds nogal een geurke geven ,amaaai

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

hij heeft mij beloofd dat het dood was als hij aankwam, ik had gezegd dat ik niet tegen bloed kon..... :great: :great: :great: :grin: :grin: :grin: :13: :13:

Cruiser41

Nu is da beestje alleen moeten heengaan  :undecided: Stef toch,  :sad:

wing67

maar.........................................................., 't was lekkel...... :08: :57:

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Hopelijk lukt het BMW om met deze wannabee Mini de successen die de ECHTE Mini in het verleden heeft behaald te evenaren. Maar ik vrees er voor.
Voor mij, en met mij vele anderen, is er maar één Mini en die komt niet uit Duitsland.
BMW kocht de naam en melkt deze tot vervelens toe uit, oude benamingen komen terug (Countryman, Clubman, John Cooper Works...) maar geen enkele heeft het "karakter" van de echte.
Tja! Tijden veranderen.  :sad:


Maar toch bedankt voor het plaatsen Rafke. +1
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

juno61

Patrick , :grin: :grin:

zag persoonlijk ook de oude mini-cooper liever ,hoor

rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen