Filmpjes / straffe stoten, of hoe noemen we het maar...

Gestart door wing67, 21 oktober 2010, 21:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

IJSBLOK

23 juli 2016, 22:26:02 #1530 Laatste wijziging: 23 juli 2016, 22:33:26 door IJSBLOK
Verbaast me niks, dit! Ik heb net twee weken in de voormalige DDR rondgetoerd, en ook 2 keer een daguitstap naar Polen gedaan (gelukkig zonder de sleurhut achter de auto).

In Polen is het als westerling toch een beetje billen knijpen. Neem nu deze baan, die ik ook een stukje "genuttigd" heb:



hier zijn het aan de de buitenzijde van de rijbaan stippenlijntjes, maar het kan ook een volle lijn zijn: dit 'verharde' gedeelte naast de rijbaan is voor voetgangers, fietsers, bromfietsers en 'trage' voertuigen... Ook al is het maar een metertje, de tractor rijdt daar dus gedeeltelijk op en daar moet je dan langs...
Maar rij je als brave burger aan de rustige kant, dan komt er al snel een inboorling in je kont hangen, terwijl die naar rechts zijn richtingsaanwijzer aan steekt: dan moet je ook 'traag' voertuig spelen, want dat kieken komt zonder meer, tegenliggers of niet...

Niet simpel, tot je zelf meespeelt  :grin:

Ik had na een kwartiertje Polen al bijna "road rage" aan de hand: die inboorling vond dat ik als migrant maar voorrang moest geven: ik stond rustig in de file voor rechtsaf, en meneer met zijn overjaarse BMW wilde voorkruipen... Olympisch cool en kalm blijven aanschuiven, en achter de hoek wilde die kerel verhaal halen. Zag mijn atletisch figuur en is dan doorgereden ( was klein mager manneke, de hoogte van Rafke )  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.
ik had U in Uw knieen gebeten  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
en Jij en atletisch pffffffffffff  :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Love you toooo :043: :043: :043: :043: :043: :043:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

daar sé het bewijs ,
even in Polen geweest en komt terug als Mietje
:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

G.W.Poes

25 juli 2016, 10:56:45 #1535 Laatste wijziging: 25 juli 2016, 11:03:01 door G.W.Poes
Citaat van: IJSBLOK op 25 juli 2016, 07:03:33
Kurva  :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:


Hee hee wat voor uitdrukkingen hier op dit forum. :shocked: :shocked: :shocked:
Zijn op dit forum dan Hoe......... :017: :017: :017:
Ten andere ik rij al 14-15 jaar rond in Polen, nooit geen problemen gehad. maar dan komt er zo een Belgisch politie manneke( met z'n belgische wetten naar polen) die dan een hoop problemen heeft. Aanpassen aanpassen polieske :embarrassed: :85: :s_laugh:

Josse

IJSBLOK

Was inderdaad wreed aanpassen, Poezeke...  :iagree:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

goofy


IJSBLOK

Ze kunnen inderdaad weinig beginnen, deze zwaantjes, tot inderdaad blijkt dat er een meertonige claxon aanwezig is...

En ze hebben gelijk, als die koekoek voorbij een plaats komt waar er net een overval bezig is, de eerste waar ze op gaan schieten is hij!

En die twee zwarte bollen zijn niet mooi, ik vind ze veel knapper in blauwe kleur!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

eric vdl


goofy


eric vdl


wing67

amaai ! daar zater er enkele tussen waarvan mij het zweet uitbreekt...  :shocked: :shocked:

goofy