GL 1200 Injectie 1985 LTD** VERKOCHT**

Gestart door harmdeboer, 19 december 2010, 21:21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadwarrior

Gewoon omdat ik een band had met de SEI ( en omdat er in totaal maar 167 stuks van zijn gemaakt ) als ik het nog allemaal juist weet.
Daarvan zijn er 16 of 17 ( nieuw ingevoerde ) van naar Nederland gekomen, maar geen enkele naar ons land, dit model is nooit officieel ingevoerd geweest bij ons.

stout mike

Er zijn wel een aantal ocazies van het SEI model ingevoerd in belgie.het vroegere Dragon Wing in Hamme heeft er 5 ingevoerd in Belgie.

Bert Zwanen

Ja het blijft maar in je hoofd spelen he die ouwe liefde .
Zo hebben Diana en ik een Gl 1000 k1 uit 1976 gekocht ( nog wel wat opknapen )
Maar ik bedoel die liefde met zo`n motor is niet uit te leggen .
Wij gaan hem dan ook samen berijden hopenlijk aankomende zomer ?
En inderdaad Harm had zich wel even netjes mogen voorstellen .
Maar dat neemt niet weg dat wat bij Harm verkocht wordt is goed hij is een echte liefhebber voor die oudjes  :13:
Dus Harm stel je even voor .

En Dirk je hebt al een zeer speciale 1200 (plan jane ) .
Maar als je geld had ??? ik heb altijd gedacht dat gij de rijkste Antwerpennaar was  :undecided:

:great: :039:

Bert Zwanen

Dat zal het zijn ijsblok.
Zo heb ik ook gehoord dat in Belgie`s Limburg  heel veel geld is ?   :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :victory:

wing67

Citaat van: Bert Zwanen op 30 december 2010, 12:56:27
Dat zal het zijn ijsblok.
Zo heb ik ook gehoord dat in Belgie`s Limburg  heel veel geld is ?   :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :victory:
Ja Bert, heb ik ook al van gehoord, maar dat zijn nederlanders hier in de grensstreek, die telkens in de aandacht komen met hun wietplantage's...... :85:  :85: :85:

wing67

En wat bedoel je daar mee? trouwens, heb jij wel een visier ?? :017: :ecomcity: :grin:

Bert Zwanen

Wiet watte Stefan  :017:
Ze zijn in Belgie zoveel verder als wij Nederlanders  :great:
Maar ik zou den Ijsblok nie tevaak langs laten komen als gij ook zulke planten hebt ?
Die mannen hebben daar een neus voor .
Hier hebben ze daar nog steeds honden voor  :undecided:
Dus nogmaals jullie zijn zoveel verder in dit soort praktijken  :13:

wing67

bertje, ik hou mij daar toch liever niet mee bezig hoor, maar hier wonen wel wat hollanders in straat, misschien zou ik daar eens moeten gaan loeren....... :great: :grin: :grin: :grin: :ecomcity:

tsmitje

he bert ze hebben het over hollanders.
dat zijn wij niet, die komen van boven de sloot.
en nou maar kijken of de belskus weten wat wij daar mee bedoelen. :13: :13: :13: :13:

Bert Zwanen

tsmitje

Een Belg is gemiddeld hoger opgeleid als een Nederlander .
Dus ik twijfel er niet over .
Zij begrijpen alles wat wij schrijven  :embarrassed: :embarrassed:

tsmitje

ijsblok je hebt helemaal gelijk zo denken de brabers er ook over.
en dit komt van een ollander die al 40 jaar in brabant woont, en met veel plezier. :13: :13:

wing67

is dat boven of onder de Moerdijk..... :017: :017:

wing67

'k had al zo een vermoeden....... :017: :017:

tsmitje

in de ogen van de echte hollanders zijn wij reserve belgen.
ik denk dat we het daar maar bij houden, en beschouwen het als eretitel. :13: :13: :13:

wing67

Awel, van mij krijgde een witte nummerplaat, en gooi die gele maar in het water...... :great: :great: :grin: :grin: :grin: