oprichter van motoren en toerisme magazine overleden

Gestart door stout mike, 3 juni 2012, 02:05:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stout mike

SCHELLEBELLE/WETTEREN - Enkele dagen voor hij 49 zou worden, is Dirk Melkebeek overleden aan de gevolgen van pancreaskanker. Hij laat met Vivian, Tineke, Bert en Jan een echtgenote en drie kinderen achter.
Melkebeek verwezenlijkte in 1990 als jongeman met een passie voor motoren zijn jongensdroom door het maandblad 'Motoren & Toerisme' uit te brengen. Het succes van dat blad stimuleerde Dirk door de jaren om met uitgeverij MetaMedia diverse titels op de markt te brengen. MotorWeek, MotorWereld, AutoScoop, KoopWoningen, Modelspoor Magazine, Spoorwegjournaal,... zijn enkele van zijn geesteskinderen.

Hij gooide zich ook op de wereld der mannenbladen en bracht de Vlaamse versie van Maxim uit. Later kocht hij ook Menzo over van Sanoma. Zijn poging om met Punt! een rechts opinieblad op de markt te gooien, was minder geslaagd. Vier jaar geleden besliste Melkebeek al zijn magazines onder te brengen bij Think Media.

Begin mei dit jaar legde hij zijn functie als hoofdredacteur van Motoren & Toerisme definitief neer met de woorden 'Net als elke motorrijder maak ik graag plannen en droom ik graag van dingen die ik nog een keer wil gaan doen. Sommige van die plannen gaan al meer dan twintig jaar mee, en ineens realiseer je je dan ook dat je er niet moet mee wachten tot je zeventig bent.'

Veel tijd om die plannen te realiseren heeft Dirk jammer genoeg niet meer gekregen.

R.I.P.dirk Melkebeek

stout mike

http://www.facebook.com/groups/259023687448533/

Marc Millecaen Opties

Patje Moderator-mvm


ALGEMENE MEDEDELING (BELANGRIJK)

Zoals jullie vernomen hebben is Dhr Dirk Melkebeek van ons heengegaan. Dirk heeft heel veel betekend voor motorrijdend Belgie... Daarom wens ik uitzonderlijk aanstaande zaterdag zelf naar de uitvaart te rijden... Ik doe dit echt uitzonderlijk!!!

Ik hoop dat velen mij en Marc Millecaen zullen vergezellen... Samen met Marc zal ik via deze groep en onze website de nodige informatie verspreiden... We zullen tevens enkele afspraakpunten maken waar mensen zich kunnen aansluiten om samen Dirk een laatste eerbetoon te geven...Verdere info zal deze week volgen... Ik zal samen met Marc het geheel coordineren... Wij hopen op jullie massale aanwezigheid aanstaande zaterdag! Diegenen meerijden gelieve een zwart lint aan je motoren te bevestigen... Alvast bedankt...