Alvast welkom capslocker

Gestart door Het GoldWing forum team, 24 mei 2020, 12:41:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom capslocker.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

capslocker

Beste iedereen

Bij deze stel ik mij alvast even voor.  Sinds men 18 jaar op de motor waarvan de eerste 3 jaar op een CBR600f van '92 en daarna even een zx6r van 2006. Daarna een Aprilia ETV1000 caponord Rally Raid waarmee ik 10 jaar heb rond gereden. Doch al van in het begin altijd al een wing gewilt. Wanneer ik tijdens de stops op 1 van de talloze tripjes een wing zag staan stond ik er steevast rond te draaien. Vorige zomer dan uiteindelijk de stap gezet naar een mooie zwarte Gl1500SE uit '93. Nog geen seconde spijt van gehad en mijn vrouw ook niet.   Vermoedelijk zal ik gezien mijn 32 jaren jong de gemiddelde leeftijd hier drastisch naar beneden halen  :grin: 

Ik hoop hier veel zaken te leren over de wing en wie weet ook eens een ritje meepikken!   

tot hoors!

Jeroen (woonachtig rond het leuvense)






Cooper

Welkom bij deze gekke bende Jeroen, met de 1500 heb je een dijk van een motor in huis gehaald. Vele veilige kilometers nog gewenst.  :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Welkom Capslocker!

Genoeg GL1500 fanaten hier, en allemaal héél jong.... van hart  :grin: :grin: :grin: :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

welkom Jeroen, dit is de mooiste kleurencombinatie van de 1500 SE (die ik nooit heb gehad)  :welcome:

juno61

 :s_hi: Capslocker

:welcome: hier op het Forum

en bedankt om je voor te stellen,
zoweten we toch een kleinigheid van Je   :c017:

groetjes
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen