28 maart 2024, 20:23:53

kalender 2011

Gestart door Robert, 15 oktober 2010, 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lord of the wing

ook van hier uit HOLLAND een extra plusje voor WEBBIE voor het behalen van dit geweldig resultaat,de LORD.  :grin:  :grin:  :grin
a real bike a goldwing trike

IJSBLOK

en een plusje voor de Lord, want zonder zijn hulp....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lord of the wing

vraag me nu af op hoeveel fotos ook de berijder staat,aangezien den ijsblok een lange lijst heeft van                           
                   MOST WANTED  personen  :victory:  :victory:  :victory:
a real bike a goldwing trike

juno61

lord of the wing  :grin:

zelf sta ik er niet op de foto ,
doordat ik zelf die foto getrokken heb

rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

en als je hier door de topics gaat, zal je merken dat men hier zeer bedreven is met Photoshop, dus personen herkennen is misschien erg moeilijk....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lord of the wing

Citaat van: juno61 op 16 november 2010, 16:24:44
lord of the wing  :grin:

zelf sta ik er niet op de foto ,
doordat ik zelf die foto getrokken heb

rafke  :victory: :victory:
 
Hedde gij dan zoeen OUD toestelleke of bende nie meer snel genoeg om voor het lenske te geraken  :19:  :19: :19:
a real bike a goldwing trike

juno61

lord of the wing  :grin: :grin:
Heb een toestel ,  ongeveer 3 maanden oud
maar aangezien het hier over de Wing gaat
is het te gek, van op de Kalender,
daar een wing op te zetten bij de één of andere "KIEKEN"

IK zo niet hoor ,
van mij is hier gezegd geweest dat ik een créme van een vent ben  :13: :13: :13:
maar ga enkel de wing plaatsen

Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Alhoewel, Rafke, soms, per vergissing bijna, kan het voorvallen dat je toch als je niet oplet....




zie je 'm of niet ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Euh meneer, ik denk dat u verkeerd geparkeerd staat, daar op de stoep......... :ecomcity: :ecomcity: :grin: :embarrassed: :grin:

Robert

had jij het ook gezien?

staat op het voetpad
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

IJSBLOK

Mis poes, je moet je wetgeving kennen   [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

CiteerArtikel 23. Stilstaan en parkeren
23.1. Elk stilstaand of geparkeerd voertuig moet worden opgesteld :

1° Rechts ten opzichte van zijn rijrichting

Indien het een rijbaan is met éénrichtingsverkeer, mag het evenwel langs de ene of langs de andere kant opgesteld worden.

2° Buiten de rijbaan op de gelijkgrondse berm of, buiten de bebouwde kommen, op eender welke berm.

Indien het een berm betreft die de voetgangers moeten volgen, moet langs de buitenkant van de openbare weg een begaanbare strook van ten minste 1,50 meter breed vrijgelaten worden.

Indien de berm niet breed genoeg is, moet het voertuig gedeeltelijk op de berm en gedeeltelijk op de rijbaan opgesteld worden.

Indien er geen bruikbare berm is, moet het voertuig op de rijbaan opgesteld worden.

23.2. Elk voertuig dat volledig of ten dele op de rijbaan opgesteld is, moet geplaatst worden :

1° zover mogelijk van de aslijn van de rijbaan;

2° evenwijdig met de rand van de rijbaan, behoudens bijzondere plaatsaanleg;

3° in één enkele file.

Motorfietsen zonder zijspan of aanhangwagen mogen evenwel haaks op de rand van de rijbaan parkeren voor zover zij daarbij de aangeduide parkeermarkering niet overschrijden.

23.3. Fietsen en tweewielige bromfietsen moeten buiten de rijbaan en de parkeerzones bedoeld in artikel 75.2 opgesteld worden zonder het verkeer van de andere weggebruikers te hinderen of onveilig te maken, behalve op plaatsen gesignaleerd zoals voorzien in artikel 70.2.1.3°.f.

23.4. Motorfietsen mogen buiten de rijbaan en de parkeerzones bedoeld in artikel 75.2 opgesteld worden zonder het verkeer van de andere weggebruikers te hinderen of onveilig te maken.
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

ge moet zo niet roepen hé

1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

juno61

Hééé Frank , :grin:

Heb je die KIEKEN voor ,in de spiegel :29: :29: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:


rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Mag blij zijn dat die spiegle niet geknald is, hé
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Frank  :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree:

Motorfietsen mogen buiten de rijbaan en de parkeerzones  opgesteld worden ,
zonder het verkeer van de andere weggebruikers te hinderen of onveilig te maken.


Rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen