Tis bijna zover

Gestart door Bikervivi, 5 september 2018, 06:04:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bikervivi

5 september 2018, 06:04:56 Laatste wijziging: 8 september 2018, 06:53:10 door Bikervivi


Het goede doel is de Zorgranch Stappen, via paardentherapie helpen ze mindervalide en valide mensen,
zoals de meeste weten geven wij nooit geld, maar kopen aan wat ze kunnen gebruiken,
Een van onze andere doelen is HAH de Melkkan, zij steunen mensen aan de armoedegrens, wij doneren ieder maand 100l of meer melk, veel leden geven een extra.
En in de winter daklozensteun, in Brussel, soepgroenten of drinken of andere spullen.
Roadrunner 2010

Bikervivi

Zoals gewoonlijk Rafke en Marc waren van de partij, waarvoor dank, 145 inschrijvingen, jammer genoeg laat het weer ons in de steek
Roadrunner 2010

Bikervivi

toch 247 inschrijvingen op de 2 dagen, heel veel die gewoon vandaag uit sympathie met de auto zijn geweest.

Roadrunner 2010

juno61

 :iagree: Vivian

Het was weer een fijn weerziens met al de mensen daar
en genoten van de mooie rit gemaakt door onze vriend Roadworrior , waarvoor mijnen dank Dirk
zaterdag begon met een droge dag ,naarmate het middag werd kwam er meer bewolking opzetten ,
omstreeks 13.00u regende het in Tessenderlo (Paddock-Place) pijpenstelen gelukkig was het van korte duur ,
en konden we onze rit verder rijden  4km verder was alles kurkdroog
bij aankomst terug in Kontich begon het even te miezeren en zo is het blijven regenen tot thuis in de Limburg
bij aankomst de motor afgespoten ,een zeepsopje gemaakt en gewassen ,
hij staat weer gereed voor de volgende rit

hoorde iets van twee Pechvogels ,weet niet wie het was ,maar een vriendin van me Ann Oorts heeft een tractor over haar voet gereden
maar gelukkig was het niet ernstig vertelde ze me,
Zij zette zich aan de kant aan een landelijke weg en tegenover gestelde kwam deze tractor aangereden die licht over haar voet reed ,
zonder veel erg blijkbaar (gelukkig) bij aankomst weer een 330km op de teller

greets Rafke xxx  :08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

24 september 2018, 18:17:44 #4 Laatste wijziging: 25 september 2018, 10:39:02 door Bikervivi
2 die gevallen zijn, een op een grotere baan, had niks gezegd maar savonds een mail gestuurd, met de vraag of hij daarvoor verzekerd was.
gewrichtsbanden van de knie zouden gescheurd zijn, Jammer genoeg niet eigen verzekering.
En Carina en Carl hun zoon zijn motor draaide op 1 poot dan terug 2 geregeld viel dat uit, na een paar keer onderuit gegaan zelf niets gescheurde regenjas scheef stuur en krassen op motor en ego.
Roadrunner 2010

juno61

 [IMG]http://smileys.on-my-web.

Tja altijd erg zo iets te moeten lezen ,maar ja ,het zijn dingen die gebeuren

trouwens nu ik er aan denk WAS DE VLAAI LEKKER ,of is die daar in de frigo blijven staan ????  :85: :s_laugh: :85: :s_laugh:

:08: :08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

denk da wel ik heb er niks van gezien, maar de andere zijn er blijven eten
Roadrunner 2010

juno61

 :s_hi:
Het was geen space cacke hoor Vivke xx
Heb die afgegeven en Chantal Florquin ,Natalie Lena en Chantan Geenrits
Iemand van Hen heeft die die in de frigo laten zetten op vraag van de controlleposten heb ik bij aankomst gevraagd
om op deze mensen te wachten en blijkbaar is dit ook zo gebeurd
hoop dat ze ervan genoten hebben xx
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen