motor aanhanger voor achter een goldwing

Gestart door 1egoldwing, 12 mei 2011, 14:31:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

1egoldwing

Citaat van: 1egoldwing op 30 mei 2011, 21:21:09
beste winger

het moet een Squire 500 ltr en evt een ring er tussen

wie heeft zo aanhanger of zo ring

wie kan me helpen

of wie weet wat

mvgr erik

nogmaals ik ben nog steeds op zoek
mvgr erik

let's keep 't cool

1egoldwing

ja klopt en ik had voor zaterdag afgesproken ik zal er 2 kopen

maar mocht het zo zijn dat bij de trukrun roosendaal waar ik verkeersbegeleider ben er een dodelijk ongeval heeft plaats gevonden en ik in plaats van 2 uur pas om 5 uur klaar was ik heb het met liefde gedaan voor de kinderen maar toen ik belde ik kom er aan hoefde het niet meer hij was al aan een ander verkocht

en de andere kreeg een hoger bod voor ik hem had op gehaald

maar ik heb  nu voor dit merk gekozen vadaar
mvgr erik

let's keep 't cool

1egoldwing

ik ben op zoek naar een aanhanger Squire 500 ltr wie o wie heeft deze

mag een opknapper zijn
mvgr erik

let's keep 't cool

wing67

Erik, nog steeds geen gevonden ?? :017: :017: :039: :039:

1egoldwing

nee helaas nog niet

maar de aanhouder wint toch

mvgr erik

let's keep 't cool

wing67

2 juni 2011, 21:11:18 #20 Laatste wijziging: 2 juni 2011, 21:13:08 door wing67
Altijd Erik, aanhouder wint........ :great: :great: :grin: :grin:
Ik kan "normaal gezien" morgen mijn trailertje gaan halen bij de lakkerij, die is dan in hetzelfde kleurtje gezet van de trike, allee, dat hoop ik toch........... :great: :grin:

1egoldwing

ik zie hem zaterdag wel :021: :021: :021:
mvgr erik

let's keep 't cool

wing67

Als je voldoende dollars bij hebt, mag je m ook meenemen hoor...... :ecomcity: :ecomcity: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

lord of the wing

Ik kan "normaal gezien" morgen mijn trailertje gaan halen bij de lakkerij, die is dan in hetzelfde kleurtje gezet van de trike, allee, dat hoop ik toch........... 
Snel gegaan maar ja zo een kleurtje heeft iedere spuiter staan natuurlijk,   :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
a real bike a goldwing trike

wing67

Das waar Peter, das waar, er liep net een negertje dat zich gesneden had, en t potje was vol....... :great: :great: :great: :grin:

1egoldwing

2 juni 2011, 22:06:37 #25 Laatste wijziging: 2 juni 2011, 22:18:37 door 1egoldwing
ik heb een aanbieding gekregen wan winglady(wings66)






en ik heb ook de prijzen

prijzen  starten vanaf
canadees denray trailer 1 met  bodem lights en special paints alzo ook  inox-chroom voorzien en  verchroomde trekstang voorraan 1750€
blue trailer 2 groot model  prijs  2250€


mvgr erik

mvgr erik

let's keep 't cool

wing67

 :undecided: :undecided: :undecided: neem toch maar eens contact met golowing...., ben je iets prijsgunstiger gesteld ..... :043: :043:

1egoldwing

heb een mail gehad
is niet dat merk een ander merk maar te duur voor mijn wat ik er mee van plan ben

als ik niets vind koop ik bij wingservice een nieuwe maar ik heb nog wat mails verstuurd vandaag of heb jij nog een idee
mvgr erik

let's keep 't cool

1egoldwing

Citaat van: IJSBLOK op  2 juni 2011, 22:23:13
Citaat van: 1egoldwing op  2 juni 2011, 21:21:11
ik zie hem zaterdag wel :021: :021: :021:

Ik ga vooral om die gordijn nog eens te bekijken... Je weet wel, die waar hij altijd achter staat...


Zeg, en de trailers die Wingservice nieuw heeft staan, is dat niks, Erik ?

ik wil ook eens gaan proberen om met een tent mee te gaan in de aanhanger
maar als het niet bevalt zit ik met een nieuwe
daarom wil ik eerst een 2e handse proberen en als het bevalt kan ik altijd een nieuwe kopen
weet jij niets frank
mvgr erik

let's keep 't cool

wing67

Die van golowing is hetzelfde model als een squier, maar van een ander merk, ik heb m zelf gezien, daarom dat ik het weet........, en kost dacht ik de helft van deze wat ze je aangeboden hebben...... :043: :043: :17: :great: