20 april 2024, 11:59:38

motortrailer

Gestart door gust, 26 oktober 2013, 17:14:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

hey hey die gele is fijn speelgoed !!  amaai zeg, daar krijg je wat in gestoken  :great: :great: :great: :great:

Herkules

 :grin: :grin: ja... daar doen we nogal wat mee + permanente vergunning uitzonderlijk vervoer tot 350 cm breedte ...
Herkules

highlander

Kan je die gele niet in de verhuur steken?
daar krijgen we alles met mee :13:

IJSBLOK

Citaat van: wing67 op 28 oktober 2013, 19:16:27
Volledig mee eens Highlander, en een wing achteruit naar binnen, en dan op zijn middenbok vastsjorren..  :017: :017: of hoe zie ik dat  :017: :017: ook geen simpele opdracht, rekening houdend dat deze "vaststaat" en zonder brokken er terug uitkomt...  :sign0065:
Normaal zet je een motor op een aanhanger (of in een bus) in een wielklem, --> vooruit !! en dan met de nog te voorziene extra spanbanden, want deze ligt sneller op zijn sokken dan je denkt..   :grin: en dan kost het pas geld ...  [IMG]http://smileys.on-my-web.

Daarvoor geeft ondergetekende cursussen "ladingzekering".... voor 'n zacht prijsje....  :s_hi: :s_hi: :s_hi: :s_hi: :s_hi:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

kijk !! en ik weet zelfs zonder cursus hoe ik de wing moet "zekeren" met extra spanbanden ..  :08: :s_hi:

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

tja is ook een manier héé  :85: :85: :85:

marccc

ik rijd 33 jaar motorfiets en heb hem nog nooit op een aanhanger geladen ! ik rijd met de motor tot waar ik moet zijn

wel al geweest dat we naar portugal gingen , ik met de motor en vrouw met het vliegtuig .hotel gehuurd voor 1 nacht , vrouw opgepikt en toeren maar en elke nacht ergens anders geslapen --- en terug naar huis vrouw op de vlieger en ik zoemend 1500 km terug naar huis op 2 dagen .

maar de laatste 5 jaar heb ik het geluk dat de vrouw niet meer meegaat , zodat we met een 6 tal vrienden elk jaar een 2 weken kunnen gaan toeren  :08:

marccc

wing67

Van een gelukkig man gesproken....... :08:

Herkules

Groot gelijk Marcc... !  Liefst zelf rijden... maar soms geven familie omstandigeheden verplichtingen hé ?

Geen vrouw meer mee ????  ... maar met 6 vrienden... ???
Zadel is achteraan toch groot genoeg voor een tof vriendinneke ???  :s_laugh: :85:
Herkules

IJSBLOK

Met deze posting ga je thuis niet scoren, Herkulleke...  :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

we zullen daar eens ne large format print van maken en ophangen op een volgend evenement  :85: :85: :85:

IJSBLOK

Maak er eens ne nieuwsbrief van, witte  :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

goe gedacht, maar moet eerst weten hoe natuurlijk  :grin: :grin: :grin:

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD