(F)Ritje 2018 op 2 juni 2018

Gestart door IJSBLOK, 9 januari 2018, 21:37:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eric vdl

bij ons al de hele dag slecht weer, hoop echt voor morgen dat het droog is

wing67

mannen (en vivi) :grin:, veel plezier morgen en hou het veilig  :great: :great: :great: :great:

IJSBLOK

Citaat van: wing67 op  1 juni 2018, 22:00:01
mannen (en vivi) :grin:, veel plezier morgen en hou het veilig  :great: :great: :great: :great:

Jaja, waar is de tijd dat jij nog mee mocht spelen, hé witte  :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

highlander

Hier momenteel droog en banen zien er droog uit heb natuurlijk geen glazen bol wat het voor de rest word?
Hoe is het weer bij jullie?

Dawingi

Hier in Peer zwaar bewolkt.
Maar het zou droog blijven.
Altijd kans op een buitje !
Ge kent dat hé.
Hier en daar een bui.
Meestal meer hier dan daar.
:smiley: :sorry:
I live to ride and ride to live !!!

IJSBLOK

bewolkt. Ideaal motorweer...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

highlander

Jammer wat denkt de rest? Juist iemand van aan de kust gehoord en daar is het ook over en zou voor de ganse dag zijn wat mij betreft gaat dit gewoon door maar ik hoor het wel

eric vdl

wij gaan nu vertrekken tot straks

highlander


Bikervivi

2 juni 2018, 16:21:09 #129 Laatste wijziging: 2 juni 2018, 17:16:50 door Bikervivi
proficiat supermooie rit, goede stopplaatsen, tof gezelschap, en als afsluiter nog lekkere frietjes.
Bedankt ook voor de sponsoring van onze goede doelen https://stichtingdemelkkan.jimdo.com/
en http://www.zorgranch-stappen.be/
Roadrunner 2010

IJSBLOK

Citeerproficiat supermooie rit, goede stopplaatsen, tof gezelschap, en als afsluiter nog lekkere frietjes. 

Groot gelijk, en onze kleine heeft niet al te stout gedaan... :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:


Een dikke mercie aan "de bende van Harry" !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

eric vdl

was echt een prachtige rit, is voor herhaling vatbaar , ook bedankt voor de mensen van de organisatie proficiat

highlander

Graag gedaan mannen en Vivi vond het ook een geslaagde dag, met een tof gezelschap.
Ben eveneens blij dat we het droog gehouden hebben. :c017:

juno61

 :s_hi: Hoi Highlander

Nogmaals bedankt voor de rit en het gezelschap ,het was aangenaam en weer goed gelachen en plezier gemaakt
daar draaid het ten slotte om ,altijd leuk van oude en nieuwe gezichten te zien
Bij aankomst hier in Limburg Hebben Pierwing en ik nog gezellig een terrasje gedaan ,e
n ga er morgen er terug naartoe om me te excuseren dat ik er was hahhahaaa
van zodra de foto's op mijn pc staan zal ik hier een link Plaatsen om bekeken te worden

Zijn onderweg onze vriend Dawingi verloren gedaan ,,Danny laat weten of je goed aangekomen bent

Op naar de volgende editie zou ik zeggen
Groetjes Rafke xxx  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

2 juni 2018, 18:37:25 #134 Laatste wijziging: 2 juni 2018, 18:39:07 door Bikervivi
Dawingi ging tanken in Wommelgem, zijn die foto's nu nog niet klaar
Roadrunner 2010