de grootste dildo

Gestart door stout mike, 31 oktober 2010, 07:14:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yves

Ik was ze al aan het zoeken.
Dus ja, ze zit in Leopolddinges...


Word niks dus,
jammer  :great:

juno61

Yves ,

als ik die gast tegenkom ,
zal ik eens vragen of je deze moogd lenen

greets
rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Yves, we leggen wel samen voor zo een mieke, maar gij rijd daar mee rond, wacht maar volgend jaar, komt dik in orde......... :s_laugh: :s_cool: :s_good: :whoo:

stout mike

1 november 2010, 11:39:22 #18 Laatste wijziging: 1 november 2010, 11:43:06 door stout mike
als je je vrouw echt een plezier wilt doen dan moet je gewoon een vibrator in je zadel laten steken van achter op je goldwing ze zal dan wel niet meer klagen,gaat alleen een beetje vochtig zijn.opblaaspoppen kun je gewoon bestellen in de pabo,wordt dan zelfs nog thuis afgeleverd.niet dat ik het al geprobeert heb. :85:

Jantje Beton

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Yves

Citaat van: stout mike op  1 november 2010, 11:39:22
als je je vrouw echt een plezier wilt doen dan moet je gewoon een vibrator in je zadel laten steken van achter op je goldwing ze zal dan wel niet meer klagen,gaat alleen een beetje vochtig zijn.opblaaspoppen kun je gewoon bestellen in de pabo,wordt dan zelfs nog thuis afgeleverd.niet dat ik het al geprobeert heb. :85:

Mike, je hebt jezelf verklapt, dat laatste stukje wordt dan zelfs nog thuis afgeleverd.niet dat ik het al geprobeert heb. :85:

Net iets teveel, is eigenlijk kleur bekennen.....


Grapje hoor.....

IJSBLOK

Het ambetante zal wel zijn, dat zo'n madam altijd met haar mondje open zit: wie gaat al die vliegjes eruit peuteren ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD