24 november 2020, 18:11:29

Nieuws:

De laatste nieuwe versie van onze forum software SMF 2.1 RC3 is een feit, alsook de update naar PHP 7.4 ,  vanaf nu is het terug mogelijk om je te registreren op het forum
Smileys terug toegevoegd,  Gelieve wel jullie profiel avatar terug toe te voegen.

Coyote radar verklikker

Gestart door wing67, 6 september 2015, 20:52:47

Vorige topic - Volgende topic

wing67

Heb hier een coyote mini, niemand geen interesse ? werkt wel met een abbo van +/- 150 euro/jaar
Ikzelf spaar mij die makkelijk uit hoor  :grin: :grin:
Iemand interesse ?? mag voor 40 eurie de deur uit  :13:

ps. is natuurlijk 100% legaal in Belgie, ik zou nie durven...  :08:

IJSBLOK

Vectrix L1
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

Vanaf nu ook op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op  6 september 2015, 21:34:33
ahum  :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:
tut tut.., legaal, dus niks  :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:
waarschuwt je bij vaste en mobiele en rode lichten camera's, trajectcontrole's , hindernissen of controle's op de rijbaan, enz... heeft mij al héééél veel geld opgebracht..., zoveel zelfs dat ik mij het nieuwe model heb aangeschaft, met dash-camera in   :grin: :grin: :grin: :08:

jochevy

lijkt wel handig , soms weet je niet in welke snelheidszone je je bevindt , hou me graag aan snelheid, maar als je in een "zone snelheid" het bord hebt " gemist" weet je het niet , en dat is verdomd ambetant aan die zones snelheden .heb je info over het nieuwe model met dash-camera in.

wing67

de nieuwe werkt idem als de voorganger, dezelfde meldingen en waarschuwingen, maar dan zonder de camera..... :victory:

IJSBLOK

Vectrix L1
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

Vanaf nu ook op facebook: Van daele LTD

wing67