28 maart 2024, 15:35:17

Alvast welkom Robin

Gestart door Het GoldWing forum team, 27 maart 2020, 12:05:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Robin.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robin

13 mei 2020, 19:38:58 #1 Laatste wijziging: 13 mei 2020, 19:41:36 door Robin
Hallo , Robin hier uit W-VL . Morgen word mijn project geleverd . Een GL1200 A uit 1985 . Zonder papieren ..maar het frame nr laat blijken dat het een California model is .
Mijn vraag : rechts boven de olievulstop zit een apparaat dat ik niet direct kan thuis brengen .
Zie foto , wie kan me vertellen waarvoor dit dient .
Sorry voor de tweede foto 🤭

Robin

Intussen ontdekt wat het is . Een canister voor opvang benzinedampen uit de tank , zodat die niet in het milieu komen maar weer terug naar de carburators gebracht worden . ( of zoiets ...)

wing67

welkom op het forum Robin  :welcome:
Cooper zou je hier misschien wel het juiste antwoord op kunnen geven, hij heeft ook nog verschillende 1200 's :king:

juno61

 :s_hi: Robin

alvast  :welcome: hier op het Forum ,
en bedankt om je kort voor te stellen ,
apprecieer het ten zeerste dat Je je voorsteld
weten we Wie je ben ,van welke omgeving je bent ,,

Indien je nog vragen hebt kun je ze hier gerust stellen ,zitten er nog verschillenden met een Prachtige GL 1200
die graag je zouden willen helpen met een euvel op te lossen
Bedankt en hoop je binnen kort te kunnen begroeten WELKOM

alvast fijn te horen dat je weet waarvoor dit onderdeel diend  :13:


Groetjes
rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Welkom Robin, spannend, een GL1200 in je garage!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robin

Bedankt mensen , ja ..het is een sleutel project . De kuipdelen eraf( dat was al gedaan door de vorige eigenaar( zaliger )) . Ander zadel , klein kuipje waarin de huidige LCD teller set past . Tankcover aanpassen , dus die verbreding vooraan wegwerken . Maar ik denk ook volledige demontage en poederlakken frame . Dus ook motor en bij horende aanpakken . Foto,s en archiveren om geen vijs extra over te houden na hermontage .  Uitlaat is nog wel ok maar wel roestig , vooral het eerst deel bij de motor . Alles op zijn tijd en niet overhaast . Gewapend met wat leesvoer en documentatie . Ik moet nog een werkplatform in mekaar steken maar die gaat zeker geen 1000 euro kosten . Ik focus meer op het functionele . Binnenkort klinkt er rock uit de garage 😋

IJSBLOK

Nou nou, dat is een klusje, ik zou er niet aan durven beginnen!
Maar lees gerust ook hier het hoofdstuk over de GL1200 door, misschien kom je daar ook nuttige info tegen.

Succes
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD