28 maart 2024, 23:30:32

Hier is em dan

Gestart door Veerle, 6 september 2021, 17:26:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Veerle

Na veel zoeken in vele hoeken is hij er dan toch gekomen....nen Belg uit Hoboken, import welgekomen in Berkel en Rodenrijs, 31 jaar en in volle fleur van zen leven....mijn 2e liefde...deze keer gene witte maar Candy Red...en ik snoep van iedere rit, tot in den draai op 3 wielen  &08&  &08&  &08&  &51& Je kunt geen bijlagen bekijken in dit board.Je kunt geen bijlagen bekijken in dit board.Je kunt geen bijlagen bekijken in dit board.Je kunt geen bijlagen bekijken in dit board.
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

hugske

MOOI  &brav&   , nog hele vele veilige kilometers  &72&

Mvg

Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

juno61

Hoi Veerle ,

Mooi exemplaar heb je daar op de kop kunnen tikken ,wens jullie daar vele mooie en veilige km meegroetjes daar voor beiden en tot in de draai xx

Groetjes
Rafke  &51&
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Prachtige kleur ook...

Netjes, daar ga je nog veel plezier aan beleven!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

goofy

proficiat,mooie bike

Cooper

Ook via deze weg heel veel plezier gewenst met jullie troetel. Ik dacht het reeds eerder te hebben gezien maar nu op deze grotere foto's... hangt hij vooraan niet heel diep in z'n veren?
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Veerle

ja, da vonden wij ook en achter ook, krijgen hem ni hoger gepompt, bodemplaat raakt dikwijls de grond, zeker met al die drempels hier in Nederland...pffff
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

Bugje

Hoi Veerle, jij ook hier met jou mooie trike.
Ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet.

Groetjes Rob Wessels.

Cooper

Sorry voor mijn "wel heel" late reactie Veerle.
Progressieve veren voor en achteraan kunnen hierbij een redding zijn.
Altijd een verbetering, baat het niet bij de bodemspeling, wat ik betwijfel, baat het zeker bij het rijgedrag.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

eric vdl

proficiat Veerle is een mooie Trike

Veerle

Thanx iedereen...
@ Cooper...bedankt voor de tip..we zijn ermee bezig...voorvering is al besteld...achtervering is blijkbaar een Amerikaanse luchtvering...en gaan nu laten bekijken of deze vervangen kan worden door progressieve...zal idd de bodemplaat beetje verhogen en de kans op schuring verkleinen...echter sommige heuvels zijn wel een uitdaging...we gaan zien wat het resultaat is met nieuwe schokdempers en als laatste optie is de bodemplaat eraf halen maar daar ben ik niet zo blij mee...
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

Veerle

14 april 2022, 17:36:01 #11 Laatste wijziging: 14 april 2022, 17:39:14 door Veerle
Joepiejeej...vandaag testrit gedaan...zalig rijden nu...schuurt ni meer over de berm...wat een verschil seg...achtervering is Amerikaanse luchtdruk en nog in prima conditie...en vooraan nieuwe vering laten steken...is een heel stuk hoger gekomen...groot onderhoud gehad en nog een paar mankementjes opgelost...bedankt Harry...je bent een KANJER!!!
Nu is rondkijken om hem te laten herspuiten of wrappen...daar ben ik nog niet helemaal uit waar ik voor zou gaan...dus tips zijn van harte welkom
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !