video montage

Gestart door wing67, 12 september 2011, 22:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

heeft er hier iemand kaas gegeten van videomontage, ik heb enkele filmpjes gemaakt , maar dit zijn MOV bestanden, enkele zijn verticaal genomen, zouden moeten gedraaid worden, voor ik ze achter mekaar kan zetten, maar ik krijg ze met de beste wil van de wereld niet geconverteerd naar een andere extentie, en geraak geen meter verder........ :043:
wie weet raad.... :17:

Dank U.

wing67

heb ik gisteren de ganse namiddag geprobeerd, lukt mij niet, of geen geluid, of geluid word te snel afgespeeld met als gevolg dat je denkt calimero te horen....., ik krijg de filmpje die ik genomen heb in de verkeerde "verticale" positie te draaien, maar lukt mij ook niet........, ieder zijn vak zeker ???

wing67

ik ga het van het weekend eens proberen zoals jij het hier verteld, pm mij anders even je nummer, als ik er niet aan uit kan, dat ik je even kan bellen, indien mogelijk.... :17: :039:
Alvast bedankt voor de info... :c017:

juno61

 :iagree: :iagree:DeWoert

met die Windows Movie Maker zou het moeten lukken
eenvoudig en goed progje

rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

aha, de raf ging toch nog eens langskomen, dan kan hij het ook eens voordoen..... :08: :great: :great: :grin: :c017:

juno61

tut tut te laat stefan

ben al langs geweest ,
jij zat bij die amerikaantjes  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

juno61

neen stefan , :13:

alle gekheid op een stokje ,
probeer maar als het je niet lukt ,kom ik toch in de loop van volgende week langs ,
maar ik bel U wel eerst hoor

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

ok, bedankt, van het weekend ga ik nog een poging wagen..... :great:

juno61

Stefan :s_hi:

als je er even bij bezig bent ,
lukt het wel hoor  :08:

rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

lukt me niet hoor, als ik de .MOV bestanden open in de movie maker, krijg ik geen beeld te zien....... [IMG]http://smileys.on-my-web.

juno61

stefan ,Raar heel raar [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

de Film die ik U geleend had van de Normandie was ook een MOV . bestand
en het is me ermee gelukt

kom volgende week wel langs ,en dan zien we wel

greets
rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Ok, mercikes héé...... :c017:

juno61

heb nog niets gedaan ,en word al bedankt
leuk hier dat forum  :85: :85: :85: :s_laugh:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Ge wilt toch al de moeite doen héé, das al een + waard...... :sign0098:

lord of the wing

 En Rafke ben je al langs onze Stefan geweest om hem te helpen? als het nog lang duurt zijn op de film
straks ook daarop de bladeren van de bomen gevallen.   :08:
a real bike a goldwing trike