New trailer design

Gestart door wing67, 9 oktober 2011, 16:27:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

tegenwoordig heb je al geen trailer meer nodig voor de motor mee te nemen achter de wagen.... :great:

Stirrup Motorcycle Trailers - Installation Video

juno61

Mooi éénvoudig systeem lijk me ,

maar dan komt bij mij de vraag op, of het hier in Belgie toegestaan is ,
zou dat systeem ,in het echt willen zien ,hoe deze hier over de verkeersdrempels gaat ,
denk dat deze  de verkeersdrempels raakt ,
maar blijf erbij lijkt me toch een fijn systeem

grts
Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Lees toch al hier en daar op forums dat de mensen hun handen van dit systeem moeten afhouden, daar door de draaibeweging van de auto de motor zelf in een "rare" positie meevolgt en "kiept", zou slecht zijn voor het balhoofd dat hier toch van afziet!!!
ten tweede zou het slecht zijn voor de achterwielaandrijving, die meedraaid !! :017: :017: :039:

juno61

 :s_hi: Stefan ,

van dat omkiepen weet ik het zoal niet hoor,
dat het zou slecht zijn voor het balhoofd  ,daar kan ik best inkomen,
zoul dit systeem enkel  gebruiken voor kleine afstanden,zeker niet om mee op verlof te gaan

rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

ferre

word wel erg ver in zijn veren getrokken, en bij de eerste bocht gaat die wel vreemd overhangen vind ik.
ik vrees dat de wing daar te zwaar voor is .moet er ook niet aan denken wat er gebeurt als je vergeet de motor uit versnelling te zetten  :rolleyes:
greetz
ferre

wing67

Hey Ferre, heb je de cabrio al omgezet naar een Audi TT Roadster ??  :017: :039:

ferre

10 oktober 2011, 18:14:31 #6 Laatste wijziging: 10 oktober 2011, 18:16:46 door ferre
 :s_hi: ja de mazda is verkocht  :13:
ik vond die nogal plattekes , zeker als ge een sprintje wilde trekken aan de lichten .ook deze zomer in oostenrijk ging het bergop soms niet zo snel als ik wel had gewild  :rolleyes:
heb nu 200 PK + en een sprintje in een dikke 6 sec.  :08: t'zal nu wel vooruit gaan  :13: :great:

deze is het ongeveer
greetz
ferre

wing67

mooi bakkie, wees voorzichtig.... :great: :13:

juno61

 :s_hi: Ferre ,

veel plezier met je nieuw (speelgoedje),
wens je er nog veel plezier mee

groetjes
rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Dat ding op het filmpje mag dus niet gebezigd in België...

dit lezen we in de wegcode:

Citeer49.3. Het is verboden een motorvoertuig te slepen behalve indien dit voertuig zich niet meer op eigen kracht kan verplaatsen of niet meer alle veiligheidswaarborgen biedt.


En als we zeggen dat de motorfiets zelf niet meer aan alle veiligheidswaarborgen voldoet, mag het dan ?

Citeer49.5. Noodkoppelingen of de hulpkoppelingen alleen die voorzien zijn in het technisch reglement van de auto's mogen slechts gebruikt worden door de bestuurders van auto's, alleen in geval van overmacht en uitsluitend om, met een snelheid van maximum 25 km per uur, tot op de plaats van herstelling te brengen :

•een aanhangwagen waarvan de hoofdkoppeling of de bevestiging ervan niet meer de vereiste veiligheid biedt;
•een auto of een vierwieler met motor die zich niet meer op eigen kracht kunnen verplaatsen of die niet alle veiligheidswaarborgen bieden.

Vergeet het dus...


en Ferre, knap bakje ! Nu nog 2 wielen er af en je bent terug aan de basis, een GL 1800 !  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

ferre

gelukkig maar dat het hier niet mag  :rolleyes:  voor de TT zijn er toch geen trekhaken  :85: :85: :85:
grtz
ferre

IJSBLOK

Deze zou wél kunnen, en is even makkelijk, denk ik

SB001
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Beide een degelijk systeempje... :great:

IJSBLOK

En vrij simpel, dus mogelijk niet te duur.. Zal eens proberen de prijs te zoeken
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD