27 april 2024, 09:47:27

Gezocht!

Gestart door moukay, 16 maart 2012, 14:00:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wijllie

Citaat van: moukay op 17 maart 2012, 12:05:50
Sorry, het was niet de bedoeling en discussie uit te lokken ik wilde allen maat tips of weten of ze iemand nog had liggen Toch bedank voor de tip Kom trouwen uit Maastricht Nederlands Limburg
Dus als je nog tips heb hoor ik dit graag  :sign0098: Heb al gekeken bij de boven staande maar helaas niks
Groetjes Moukay

Hoef je je niet voor te verontschuldigen 't is mijn fout ;-)

Cooper

17 maart 2012, 18:08:19 #16 Laatste wijziging: 18 maart 2012, 19:56:45 door IJSBLOK
Citaat van: wijllie op 17 maart 2012, 11:22:53

Ik begrijp het zeer goed en heb alle respect voor jullie sponsor(s) maar het is in eerste plaats toch een vrij Goldwing forum waar je iedereen alles mag aanraden, ook andere firma's... Of hebben de sponsors hier een monopoliefunctie? Freedom first ;-)

:c017: :sign0098: :72: Zo denk ik er ook over, maar regels zijn inderdaad regels, al hebben deze in dit geval een omgekeerd effect op mij.

roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Veerle

Regels zijn inderdaad regels!
Er is niemand verplicht of gevraagd om aankopen te doen bij de sponsors van dit forum.
Iedereen gaat met zijn centen waar hij wil; dat is ieders volste recht   :72:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

1egoldwing

ik heb dan maar de gegevens met een pb gestuurd

het lijkt nu wel op het forum in nl

daar heb ik voor gepast maar het kan toch niet zo wezen dat je niet iemand mag verwijzen naar een andere dealer in de beurt

dat komt het op de servers aan van de zaak en ook ik weet dat die bij peter perfect is

maar ik kan me niet voor stellen dat jullie alles bij peter kopen anders zal ik me als sponsor te kort gedaan voelen  :85: :85: :85: :85: geintje

1egoldwing

ik zit net een topic te lezen over een aanhanger hier staat oo een ander naam bij dan jullie sponsor

dat kan je wel elk bericht na lezen dat is toch niet mogelijk en zal ook niet de bedoeling zijn denk ik

mvgr erik

IJSBLOK

Beste vrienden

Ik pleit schuldig: we hadden hier de afspraak dat we uit respect voor de sponsors van dit forum in de postings geen concurrerende firma's zouden noemen. In persoonlijke berichten kan dat uiteraard wel, we zijn hier om elkaar ook te helpen bij onze gezamelijke hobby. En ik heb snel snel een foutje gepost. Dus voor eens en altijd, wie nog hints wil geven over waar Moukay nog terecht zou kunnen, stuur gerust een persoonlijk bericht als het niet via de sponsors van dit forum gaat....

Omdat dit een open forum is, waar iedereen kan en mag komen lezen, is het maar normaal dat wij ook onze sponsors even in de verf zetten... en ja, mijn eigen Red Bull gaat al twee jaar in de winter vanuit Antwerpen helemaal naar Andijk naar Sturgis motoren, en ik ben daar zeer tevreden over!

Deze verder zinloze discussie stopt hier.
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD