27 april 2024, 10:49:56

Gezocht!

Gestart door moukay, 16 maart 2012, 14:00:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

moukay

Hallo

Heeft iemand of weet iemand, die nog de twee handvatten van de bijrijder bij het zadel van de GL 1500 niet beschadig  heeft liggen
En de L-vormig spoiler achter de lucht ingang aan de  rechter zijkant wel grijs zijn
Ik hoop snel iets te horen
Mijn dank is groot

Groetjes Moukay

IJSBLOK

16 maart 2012, 17:07:29 #1 Laatste wijziging: 16 maart 2012, 21:39:29 door WEBBIE
Misschien tussen de tweedehands spullen bij ............ ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

golowing

euh hallo frankie   en onze sponser dan ?????????


STURGIS

IJSBLOK

 :17: :17: :17: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:



Ja uiteraard, nieuw zijn die wel te bestellen bij de www.goldwingshop.nl , natuurlijk, overschot van gelijk, Jack


Mijn nederige excuses dat ik hier ....  :sorry: :sorry: :sorry: :smiley_confused1: :smiley_confused1: :smiley_confused1:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

1egoldwing

16 maart 2012, 22:30:27 #4 Laatste wijziging: 17 maart 2012, 10:59:15 door WEBBIE


bel .............. op is dichter bij

Cooper

roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67


wijllie

Hangt er vanaf waar Moukay woont, waarom zou je hem enkele honderden kilometers verder sturen als hij bvb niet ver van St. Niklaas woont? Iemand verder helpen mag toch ook een beetje onpartijdig zijn, niet? Moest je dit op een Sturgis forum plaatsen is dat een héééééééél andere zaak. ;-)

Robert

Wijllie,
we verwijzen naar de sponsors omdat die het forum ondersteunen.

Stel,je bent sponsor van het forum.
En ik ga reclame maken voor een ander.
Hoe zou je zelf reageren?

Wil je een ander adres dan dat van de sponsors doorgeven, stuur het dan even in een pm.
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wijllie

Citaat van: WEBBIE op 17 maart 2012, 11:10:14
Wijllie,
we verwijzen naar de sponsors omdat die het forum ondersteunen.

Stel,je bent sponsor van het forum.
En ik ga reclame maken voor een ander.
Hoe zou je zelf reageren?

Wil je een ander adres dan dat van de sponsors doorgeven, stuur het dan even in een pm.

Ik begrijp het zeer goed en heb alle respect voor jullie sponsor(s) maar het is in eerste plaats toch een vrij Goldwing forum waar je iedereen alles mag aanraden, ook andere firma's... Of hebben de sponsors hier een monopoliefunctie? Freedom first ;-)

Robert

Wiijllie,
hier een citaat van uit de huisregels

CiteerReclame maken voor derden, zonder toestemming van de forumbeheerder/moderator. Het vermelden van handelszaken in een topic kan wel, wanneer uit de posting duidelijk blijkt dat het hier geen verdoken reclame is, doch wel een verwijzing naar een open deurdag, een bijeenkomst, een uitnodiging tot een activiteit of iets dergelijks.

En iedereen diend zich aan de huis regels te houden.

Dus gelieve verwijzing naar niet sponsors ,via pm!
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wijllie

Citaat van: WEBBIE op 17 maart 2012, 11:38:47
Wiijllie,
hier een citaat van uit de huisregels

CiteerReclame maken voor derden, zonder toestemming van de forumbeheerder/moderator. Het vermelden van handelszaken in een topic kan wel, wanneer uit de posting duidelijk blijkt dat het hier geen verdoken reclame is, doch wel een verwijzing naar een open deurdag, een bijeenkomst, een uitnodiging tot een activiteit of iets dergelijks.

En iedereen diend zich aan de huis regels te houden.

Dus gelieve verwijzing naar niet sponsors ,via pm!

Begrepen.

Robert

 :sign0098:  :c017:
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wijllie

Ik heb begrepen dat indien men handelszaken in een reportage aanhaalt omdat men daar iets aangeschaft heeft en indien dit louter ter info meegegeven wordt dit géén verdoken reclame is en dus mag volgens jullie eigen regels :-P

moukay

Sorry, het was niet de bedoeling en discussie uit te lokken ik wilde allen maat tips of weten of ze iemand nog had liggen
Toch bedank voor de tip
Kom trouwen uit Maastricht Nederlands Limburg
Dus als je nog tips heb hoor ik dit graag  :sign0098:
Heb al gekeken bij de boven staande maar helaas niks

Groetjes Moukay