Alvast welkom Daniel

Gestart door Het GoldWing forum team, 3 april 2012, 16:17:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Daniel.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Daniel

Hallo allemaal, als ex-Pan European rijder (STX) en momenteel 'motorloos', overweeg ik om terug een motor aan te schaffen. Mijn gevoel gaat hier uit naar een Goldwing 1800 model 2012. Ik wil deze beslissing niet overhaast maken en hoop via dit forum wat nieuws over deze prachtige machine te weten te komen.

Winger-Marc

 :welcome: en veel plezier hier op de forum

longrider

 Daniel  :welcome: hier op de forum. :13: :13:

wing67

Hey Daniel, hier zijn wel meer "ex" Pan rijders die je over de brug kunnen trekken, welkom op het forum  :welcome:

juno61

 :welcome: Daniel ,

hier op het forum ,wens je hier nog veel plezier

Mvggrt
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

 :welcome:  en succes met je zoektocht
Roadrunner 2010

Daniel

Dank allemaal voor de reacties. Is fijn!  :c017:

IJSBLOK

Van harte welkom Daniel

Wat we je zeker nu al kunnen vertellen is dat je, als je de proefrit gemaakt hebt, meteen ook de aankoop vastlegt...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Daniel

Citaat van: IJSBLOK op  5 april 2012, 06:45:22
Van harte welkom Daniel

Wat we je zeker nu al kunnen vertellen is dat je, als je de proefrit gemaakt hebt, meteen ook de aankoop vastlegt...

Daar ben ik bang voor... Ik zal dus nog even wachten met het maken van een proefrit. Ik moet nog 2 jaar geduld oefenen. Zal voor sommigen lang lijken, maar voor mij niet. Ondertussen hoop ik al wat mensen te leren kennen en uiteraard ook meer over de 1800 GL te vernemen.