Alvast welkom Herkules

Gestart door Het GoldWing forum team, 26 april 2012, 22:26:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Herkules.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Herkules

 :s_hi: allemaal !
Ik ben een newbie op het forum...
Morgen vroeg ga ik mijn allereerste GoldWing ever ophalen...
Nieuw, model 2011, zwart metalisé.
Ik rijd sinds mijn 18de met de motor, nu dus 30 jaar.
Ik ben hartstikke nieuwsgierig naar de sensatie ...
Ik heb altijd meer sportieve motoren gehad en verkoop nu mijn Kawasaki GTR1400 voor de Wing.
Mochten jullie geïnteresseerden kennen : http://www.gtr1400.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1292

Vroeger was de moto fun en recreatie... de laatste jaren gebruik ik hem steeds meer om lange afstanden mee te doen naar klanten.
Het comfort werd dus een issue...vandaar de switch.

Jammer dat het morgen zo'n rotweer wordt... dan is hij direct smerig... :rolleyes:
Herkules

IJSBLOK

Welkom beste Herkules

Die sensatie, dat gaat wat worden: wees blij dat je 'm nu bij regenweer kan ophalen, anders heb je al die vliegjes tussen de tanden van de gelukzalige glimlach de hele tijd onderweg... En dat het buiten regent, is met een Goldwing geen probleem!

En ik zeg altijd maar dat de terrasbezoekers mogen zien dat met deze Wing écht gereden wordt !


Proficiat met de nieuwe aanwinst, in ieder geval...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

 :welcome: op het forum Hercules, en veel plezier met je nieuwe aanwinst, je zal het je niet betreuren hoor..., de overstap  :great: :great:

Winger-Marc

 :welcome: en veel veilige km toegewenst  :08:

Robert

herkules,  welkom op de forum.
Proficiat met de nieuwe aanwinst, vele veilige KM toe gewenst
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

juno61