29 april 2024, 03:22:38

mp3 speler gl1800

Gestart door marccc, 5 september 2012, 22:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marccc

er zijn mp3 spelers voor de gl 1800 die rechtstreekts kunnen aangesloten worden op de cd kabel in de topkoffer

wie weet waar ik deze kan kopen , wie heeft er ervaring mee ???

Jantje Beton

Amerika ik heb er zo eentje ook verkrijgbaar  bij DIMAC  :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

De vraag was ook of je er 'content' over bent, Jantje.... Werk dat ding goed, of zijn er mankementjes ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

marccc

wat mag deze kosten ??????
marccc

marccc

ik zal moeten gaan uitzoeken hoe het zit met de kabel die van de radio naar achter onder het zadel komt , want ik heb deze niet


IJSBLOK

Kunnen de kenners hier Marccc op weg helpen met die kabel ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

Citaat van: marccc op  7 september 2012, 21:35:02
ik zal moeten gaan uitzoeken hoe het zit met de kabel die van de radio naar achter onder het zadel komt , want ik heb deze niet

Is die kabel er niet bij Marc want normaal is het plug & play
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

marccc

normaal moet er een kabel zitten van de radio tot achterkant onder de zadel en vandaar kan je dan de mp3 inpluggen
en dat is het probleem de kabel van de radio naar achter heeft de vorige eigenaar aan geprutst , de fiche eraf geknipt en er zijn allerlei kabels aan gesoldeerd geweest voor een instalatie van de vorige eigenaar
nu ligt de kabel daar zonder de fiche
ik ben nu aan het uit zoeken om een volledige nieuwe kabel te bestellen , wat normaal wel moet lukken
anders ga ik in nederland op een sloperij een halen
marccc

IJSBLOK

Marccc, ben jij hier al uit, ondertussen ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

Citaat van: marccc op 13 september 2012, 12:44:19
normaal moet er een kabel zitten van de radio tot achterkant onder de zadel en vandaar kan je dan de mp3 inpluggen
en dat is het probleem de kabel van de radio naar achter heeft de vorige eigenaar aan geprutst , de fiche eraf geknipt en er zijn allerlei kabels aan gesoldeerd geweest voor een instalatie van de vorige eigenaar
nu ligt de kabel daar zonder de fiche
ik ben nu aan het uit zoeken om een volledige nieuwe kabel te bestellen , wat normaal wel moet lukken
anders ga ik in nederland op een sloperij een halen
marccc

Bel eens naar Home Mathieu in Membruggen is het korste bij 012/239983
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

texwing

hello.......ik heb nog een kabel liggen denk ik............welke stekker zit er op je mp3 speler?......de metalen D connector?
of de zwarte plastic??........
ervaringen............yep, werkt zeker goed.........paar regeltjes,. niet teveel nummers per map......tot 99 lukt.............niet op de knop zenders zoeken drukken tijdens mp3 gebruik.......ding loopt dan vast.........er zijn nogal wat radio's die dwarsliggen ook.......is een software ding in de radio, uitzoeken van je eigen kabel is simpel.........geef de kleurtjes en ik geef je de volgorde........ :85:

texwing

een betere tip is .........koop een nieuwe generatie.....kijk even op ebay.de en zoek mp3 in motors......50 euro met wat verzendkosten, je heb dan wel een goeie :grin:

harmdeboer

30 januari 2013, 00:26:40 #12 Laatste wijziging: 30 januari 2013, 00:34:21 door harmdeboer
Motortrend heerenveen. Plug and play ik meen 90 euro...
Www.technofilia.es net onder de 100 euro

harmdeboer

Www.marktplaats.nl zoek op: honda goldwing mp3
Nu 40 euro t.b.v gl1800

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD