28 april 2024, 21:27:05

welkom sylviauutgrunn

Gestart door Robert, 25 oktober 2010, 20:49:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robert

1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

loewieke

Welkom op dit forum.

Mvg Louis :wink:

Jantje Beton

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

longrider

25 oktober 2010, 20:58:47 #3 Laatste wijziging: 25 oktober 2010, 22:47:01 door longrider
 sylviauutgrunn



:1rij:

http://wingers-uut-grunn.nl/


IJSBLOK

Welkom op 't Vlaamse forum !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

stout mike


wing67


sylviauutgrunn

hoi allemaal , bedankt voor het warme welkom , kom niet uit friesland hoor , maar uit groningen , maar die fout wordt vaker gemaakt .
ben dus sylvia , getrouwd met wallie en heb 2 kids , meisje van 18 en jonge van 14 , we hebben 2 motoren een 1500 se uit het jaar 2000 en een 1200 uit 84 , de laatste is speciaal voor mij aangeschaft maar als ik alleen even weg ga dan rijdt ik het liefst op de 1500 , maar ben natuurlijk ook erg blij met de 1200 , want ook dat rijdt super goed .
verder hebben we nog 2 honden een franse bulldog en een newfoundlander , ben gek op reptielen en heb dan ook baardagamen , uromastyx en een hals band leguaan .
Het lijkt me leuk om hier ook aan het forum deel te nemen , we hebben zelf ook een forum in het hoge noorden ,waar we als doel hebben , samen te komen ,samen naar treffens te gaan en maandelijks een clubmeeting te hebben , en onze opzet hier in is zeer goed geslaagd, we hebben ondertussen maandelijks een opkomst van gemiddeld 35 personen en dan mag je toch niet klagen .

hoop dat dit forum ook een groot succes wordt .

gr sylvia

juno61

Hoi sylviauutgrunn

Welgekomen hier op dit ,van tijd wel gekke forum
je zult het  nog wel ervaren ,
wens je nog vele mooie en veilige km toe
:friends:
groetjes
rafke


Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bert Zwanen

Hoi Sylvia  :58:

Ook welkom hier het is hier een gezellige bende .
Waarschijnlijk komen er nog wel meer ut grunn hier op het forum

Groetjes aan Hans en zijn Broertje  :cool2:

Bert en Diana  :s_bye2:

Cooper

roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

gerbet

 :welcome:sylvia ook van mij welkom op dit forum. zie dat het jou ook gelukt is  :singing: :PDT_Armataz_01_37:
gr.gerbet

sylviauutgrunn

hoi bert en gerbert

ja denk ook wel dat de rest hier ook wel aansluiting gaat vinden, zal het bij ons wel even bekend maken op het forum , wij hebben hoofdzakelijk leden die uit de regio komen , ( op een paar na natuurlijk dat zijn gewoon wug vrienden hihi) de reden hiervan is dat we maandelijks samen komen en dan is het toch makkelijker als je dicht bij woont , daarom vinden we andere forums ook gezellig en sluiten we ons daar ook bij aan .

gr sylvia

Chrit

Citaat van: sylviauutgrunn op 26 oktober 2010, 16:58:34
hoi bert en gerbert

ja denk ook wel dat de rest hier ook wel aansluiting gaat vinden, zal het bij ons wel even bekend maken op het forum , wij hebben hoofdzakelijk leden die uit de regio komen , ( op een paar na natuurlijk dat zijn gewoon wug vrienden hihi) de reden hiervan is dat we maandelijks samen komen en dan is het toch makkelijker als je dicht bij woont , daarom vinden we andere forums ook gezellig en sluiten we ons daar ook bij aan .

gr sylvia

Hey schat, ook welkom hier...van "JE"  WUG vriend!! :25: :25: :88: