3 mei 2024, 07:36:05

2013 goe begonnen

Gestart door IJSBLOK, 11 januari 2013, 20:43:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wing67

Citaat van: Herkules op  6 april 2013, 23:00:59
Hé Ijsblok, dat is prachtig voorbereid !! Zoveel info zeg... ik kijk er al naar uit.
jij verdient een dikke +1 :sign0098:
Alain, geef m volgende week maar gewoon ne dikke knuffel, dan is dat DIK in orde ......  :grin: :grin: :08:

IJSBLOK

Citaat van: Herkules op  6 april 2013, 23:00:59
Hé Ijsblok, dat is prachtig voorbereid !! Zoveel info zeg... ik kijk er al naar uit.
jij verdient een dikke +1 :sign0098:


Merciekes, Herkules, maar in mijn vorige job hoorde dat er bij, elk voorjaar.... Beetje aanpassen op maat, wat wetgeving erbij, en tja, als vakidioot gaat het dan snel...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op  6 april 2013, 23:14:00
Citaat van: Herkules op  6 april 2013, 23:00:59
Hé Ijsblok, dat is prachtig voorbereid !! Zoveel info zeg... ik kijk er al naar uit.
jij verdient een dikke +1 :sign0098:


Merciekes, Herkules, maar in mijn vorige job hoorde dat er bij, elk voorjaar.... Beetje aanpassen op maat, wat wetgeving erbij, en tja, als vakidioot gaat het dan snel...
vooral dat idioot gebeuren  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:

IJSBLOK

Moet gij niet ergens een bordje in de grond gaan stoempen ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op  6 april 2013, 23:27:10
Moet gij niet ergens een bordje in de grond gaan stoempen ?
maandag..., nieuwe werkweek......, ben nu brood aan het bakken, voor vivi haar ontbijt op bed morgenvroeg ...  :s_laugh: :85:

IJSBLOK

Verse pistolets op een zondag, nooit van gehoord ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op  6 april 2013, 23:38:04
Verse pistolets op een zondag, nooit van gehoord ?
crisis, heb pas nieuwe wing ...., moet ook een beetje uitkijken hoor.......  :grin: :grin: :grin: :08:

texwing

Er is een kans dat we profiteren van een zuidelijke stroming met warmer weer, zo voorspelt Weeronline.nl. In dat geval lopen de maxima op tot waarden tussen 15 en 20 graden.

voorspelling voor volgend weekend in een krant :sign0098:...........
ik heb al wat lege flessen bewaard........nou nog verzinnen hoe ik dat water meeneem...hmmmm....

wing67

Citaat van: texwing op  7 april 2013, 09:38:05.......nou nog verzinnen hoe ik dat water meeneem...hmmmm....
genoeg drinken vrijdag avond, dan kan je ze volpissen ... :85: :85: :85: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:

lodde

Hopelijk is de weervoorspelling juist, daar kunnen we twijfels over hebben, dat ik wat ga leren is en zekerheid, maar dat rijden zonder  bijna niet te remmen, ik zie er naar uit. Lodde

texwing

tis een nederlands voorspelling dus die geldt niet voor lummen :s_laugh:
en ik sta helemaal scherp voor het rijden zonder remmen.......heb zelfs al de remolie eruit gezogen, we gaan ervoor :08:

IJSBLOK

Is allemaal niet belangrijk, wel dat iedereen komt !

Ook wie enkel voor de middag vrij is...

Ook wie zich pas vanaf 12.00 uur kan virjmaken...


Geef het hier even door, je bent van harte welkom !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Net terug van de dokter met 38.2 graden koorts. Verdict... griep!  [IMG]http://smileys.on-my-web.
Hopelijk zijn we zaterdag weer de oude.  :17:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

juno61

Oei Patrick ,

wens je alvast veel beterschap toe ,
dat komt tegen het wekend wel in orde

Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

beterschap, en nu maar bedje in voor twee dagen, dan ben je donderdag al ne nieuwe  :great:

zaterdag geven ze "regen"  :017: :017:  frank kan het beter uitstellen tot zondag, dan geven ze droog en tot 20 graden hoor ik net  :13: :13: