ontstoring filters voor CB

Gestart door wing67, 2 februari 2013, 20:47:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Wie heeft..., of weet ergens te koop de storingsfilters voor een cb , dit zijn er normaal drie, twee voor de koelvinnen op de radiator en één voor de alternator, deze lijkt mij het voornaamst want als ik het bakkie heb aan staan werkt dit perfect, maar als ik de motor start is het om zeep, en krijg ik enorme storing...

Een alternatief of andere oplossing is natuurlijk ook welkom  :idea:

Iemand ??

juno61

Hoi Stefan ,

weet in Zonhoven een CB winkel zijn ,
zullen deze mensen U niet kunnen helpen ??
ga proberen hun telefoon nummer te achterhalen
dan kun je eens bellen en informeren ,

en Bij Felix en Jos ,wat zeggen ze daar ????
is toch niet normaal die ruis

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen


wing67

Als je het nummer hebt laat maar weten rafke, zou nuttig kunnen zijn..
Texwing, das de nagel op de kop, maar.... ik zou deze moeten hebben voor het 2012 model, en heb mij laten wijsmaken dat er op heel wat plaatsen verschillende stekkers gebruikt zijn in dit laatste model, dus gaan de stekkers niet passen, of weet jij hier meer van ?

texwing

nee, maar effe mailtje naar sierra en je weet meer

wing67

ga ik ook eens doen, als deze zouden passen is het probleempje opgelost  :great: :great:

texwing

hoe ist afgelopen met de storing?

wing67

heel goed  :13:  ik heb een vermoeden dat ik deze storing alleen "in" de garage had, als ik buiten ging staan met draaiende motor had ik geen problemen, dit zou best kunnen volgens kenners, een bepaalde storing die zou reflecteren op de antenne, of zoiets...., in alle geval, ik heb er geen probleem meer mee... :13: :13: :13:  (voorlopig, want ik ben nog niet gaan rijden om 'm te kunnen testen)

Cooper

Tja... een Goldwing is ook niet gemaakt om in de garage te staan hé Stefan. Dat ding moet rijden, en dan nog liefst buiten.  :great: :great:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

ja ik weet , maar t is toch nog wat te koud buiten, komt goe  :grin:

juno61

 :s_hi: Stefan ,

in een garage ,durven TL lampen en de starters ervan
wel storingen geven
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

nee ik kreeg enkel storing bij het draaien van de motor, maar als ik buiten stond was het weg, gelukkig  :great: :great:

IJSBLOK

Citeerik heb een vermoeden dat ik deze storing alleen "in" de garage had, als ik buiten ging staan met draaiende motor had ik geen problemen, dit zou best kunnen volgens kenners, een bepaalde storing die zou reflecteren op de antenne, of zoiets....,

Ah, ik weet het al: TE  VEEL  KUISPRODUKTEN in de buurt  :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op 13 februari 2013, 08:33:27
Citeerik heb een vermoeden dat ik deze storing alleen "in" de garage had, als ik buiten ging staan met draaiende motor had ik geen problemen, dit zou best kunnen volgens kenners, een bepaalde storing die zou reflecteren op de antenne, of zoiets....,

Ah, ik weet het al: TE  VEEL  KUISPRODUKTEN in de buurt  :85: :85: :85: :85: :85: :85:
MMMmmmhhh... daar zou ik je eens gelijk moeten geven..., zou dat ook storen  :017: :039: :13: :great: :grin:

JohanVP

ik denk eerder statischen elektriek in de lucht van al dat poetsen.....
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]