3 mei 2024, 09:13:53

Volwassen ritje

Gestart door IJSBLOK, 4 april 2013, 19:04:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

2 september 2013, 22:33:19 #165 Laatste wijziging: 2 september 2013, 23:07:31 door IJSBLOK
De deelnemers van de rit met aansluitend BBQ:

2 Wing67 Betaling ok  :13:
1 Hercules Betaling ok  :13:
1 Webbie Betaling ok  :13:
1 IJsblok Betaling ok  :13:
1 Hugske Betaling ok  :13:
2 Dawingi Betaling ok  :13:
2 Chrisbiker Betaling ok  :13:
2 Goldfinger Betaling ok  :13:
1 Lodde   Betaling ok  :13:
2 Wingky  Betaling ok  :13:
1 Cruiseman
1 Juno 61 Betaling ok  :13:
1 Cooper

Totaal 18 deelnemers.


normaliter moet de betaling van Cooper en Cruiseman nu binnen zijn ook, maar Cooperke zijn madam ging ook mee, dus ik vermoed  19 personen !...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

Frank ,
en deze mensen?

Citaat van: lodde op 31 augustus 2013, 21:36:09
Hallo, de Lodde heeft gisteren ook betaald en mijn rekening is 15€ lichter geworden, een vraag, kunnen wij niet tezamen vanaf de macro naar Meer rijden? Frank, U heeft mijn GSM nummer toch, ik heb dat van U. Gr, Lodde

Citaat van: wingky op 31 augustus 2013, 22:49:12
Was normaal bezet zaterdag,maar dat is weggevallen,zou het nog mogelijk om mee te rijden?
Zal de betaling nu nog overschrijven.
Gaat om 2 personen,Wingky en vrouw
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wing67

ja lap, stuur maar weer een nieuwe mail, wie kan hier zijn werk eens goed doen en laten weten met hoeveel we nu zijn ....  :017: :017: :017: :017: [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

IJSBLOK

Citaat van: WEBBIE op  2 september 2013, 23:00:30
Frank ,
en deze mensen?

Citaat van: lodde op 31 augustus 2013, 21:36:09
Hallo, de Lodde heeft gisteren ook betaald en mijn rekening is 15€ lichter geworden, een vraag, kunnen wij niet tezamen vanaf de macro naar Meer rijden? Frank, U heeft mijn GSM nummer toch, ik heb dat van U. Gr, Lodde

Citaat van: wingky op 31 augustus 2013, 22:49:12
Was normaal bezet zaterdag,maar dat is weggevallen,zou het nog mogelijk om mee te rijden?
Zal de betaling nu nog overschrijven.
Gaat om 2 personen,Wingky en vrouw

En waar zit de penningmeester die dat moet nakijken ????
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op  2 september 2013, 23:07:09
Citaat van: WEBBIE op  2 september 2013, 23:00:30
Frank ,
en deze mensen?

Citaat van: lodde op 31 augustus 2013, 21:36:09
Hallo, de Lodde heeft gisteren ook betaald en mijn rekening is 15€ lichter geworden, een vraag, kunnen wij niet tezamen vanaf de macro naar Meer rijden? Frank, U heeft mijn GSM nummer toch, ik heb dat van U. Gr, Lodde

Citaat van: wingky op 31 augustus 2013, 22:49:12
Was normaal bezet zaterdag,maar dat is weggevallen,zou het nog mogelijk om mee te rijden?
Zal de betaling nu nog overschrijven.
Gaat om 2 personen,Wingky en vrouw

En waar zit de penningmeester die dat moet nakijken ????
:iagree: hier hebben wij geen zicht op !!!  :043:
ik stel voor als jullie er aan uit zijn hoeveel er juist komen, zelf Pieter even op de hoogte te brengen....  :king:

Veerle

3 september 2013, 09:07:46 #170 Laatste wijziging: 3 september 2013, 09:27:35 door webbies wife




De deelnemers van de rit met aansluitend BBQ:

2 Wing67 Betaling ok  :13:
1 Hercules Betaling ok  :13:
1 Webbie Betaling ok  :13:
1 IJsblok Betaling ok  :13:
1 Hugske Betaling ok  :13:
2 Dawingi Betaling ok  :13:
2 Chrisbiker Betaling ok  :13:
2 Goldfinger Betaling ok  :13:
1 CruisemanBetaling ok  :13:
1 Juno 61 Betaling ok  :13:
2 CooperBetaling ok  :13:
2 Winky Betaling ok  :13:
1 Lodde Betaling ok  :13:

Totaal 19 deelnemers.
Het aantal deelnemers is doorgegeven aan de organisator.
De inschrijvingen zijn afgesloten.

Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

IJSBLOK

BRIEFINGROOM:


VERTREK via Antwerpen:

Verzamelpunt aan de Belgisch-Nederlandse grens, het benzinestation van Hazeldonk Oost op de E19, afspraak ter hoogte van de benzinepompen ten laatste om 09.15 uur.
Vanuit Hazeldonk Oost volgt een rit van  85 km (50 minuten volgens Google maps) over de snelweg richting Breda, om dan meteen via de A27 langs Gorinchem en Vianen de A2 richting Amsterdam te nemen.

Opgelet, zorg dat je bij aankomst in Hazeldonk Oost kan tanken of nog genoeg benzine hebt om de verdere route van 85 km tot Utrecht zonder probleem te kunnen rijden.


VERTREK via Limburg:

Verzamelpunt te Neerpelt-Overpelt, op de parking van GAMMA, Koning Albertlaan 2, 3900 Overpelt om 08.30 uur.
Vanuit Overpelt volgt een rit van 120 km (1 u 22' volgens Google maps): via de Koning Albertlaan naar de Noord-Zuidverbinding waar er naar Eindhoven gedraaid wordt, om daar via de A2 richting Amsterdam te snorren.

Opgelet, zorg dat je bij aankomst in Overpelt nog genoeg benzine hebt om de verdere route van 120 km tot Utrecht zonder probleem te kunnen rijden.


ALGEMEEN VERZAMELPUNT te Utrecht:

Beide Belgische groepen komen samen naast de A2 te Utrecht, meer bepaald aan het benzinestation Shell, gelegen aan de Proostwetering. Via afrit 6 op d eA2 ben je daar "in een wip". Er wordt van hieruit ten laatste om 10.30 uur vertrokken richting Andijk !
Adres van dit benzinestation is Proostwetering 90, 3543 AJ Utrecht, en hun website is hier http://www.shelldewetering.nl/wp/

GEZAMELIJKE ROUTE van circa 93 km:

Eerst nog een stuk snelweg naar Amsterdam, waar we de ring A10 nemen richting Noord Amsterdam. Via de afrit Volendam draaien we langs Monnickendam (N247), Volendam en Oosthuizen naar Hoorn. Hier gaan we door het centrum van Hoorn de N506 op naar Enkhuizen, om dan naar het Noorden in Andijk te geraken. Het adres van Sturgis Motoren is Industrieweg 6, 1619 BZ Andijk.

Voorziene aankomst te Andijk tegen 13.00 uur.


TERUGKEER hangt van het weer, ons humeur en de spijsvertering af, maar tussen 17.00 en 18.00 uur zou iedereen toch terug richting zuiden moeten vertrekken, denk erom dat velen onder ons dan nog een uurtje of drie snelweg voor de boeg hebben....



GOED OM WETEN:

De in de briefing weerhouden tijdstippen zijn steeds aan de ruime kant. Er wordt al rekening gehouden met eventuele vertragingen onderweg. Er is dus geen enkele noodzaak om sneller te rijden dan toegelaten.
Bedoeling is dat iedereen tankt in Utrecht bij die Shell: heen en terug naar Andijk zonder in Nederland te tanken lukt toch niet met een Wing, en dan zijn we zeker dat we onderweg geen onvoorziene bijkomende stops moeten doen.
Zoals reeds gemeld is de terugkeer niet volledig "georganiseerd". Misschien hebben sommigen nog andere verplichtingen, en misschien willen sommigen nog met een ommetje naar huis, of via een extra korte weg...
Het spreekt voor zich dat alcohol voor de motorrijders onmogelijk is tijdens of voor deze rit. Jullie mogen van mij allemaal 's avonds moe en voldaan onderuit zakken met een Hoegaarde of Duvel, maar onderweg of in Andijk is dit helaas onmogelijk. Aan Pieter werd eveneens expliciet gevraagd om géén alcoholhoudende dranken te voorzien (alhoewel dat zo'n Ollands pintje niet veel....). Rijders die zich daar niet aan kunnen houden worden vriendelijk verzocht om alleen te snorren...

Gelieve GSM-nummers via PB uit te wisselen onderling, zodat men elkaar kan bellen in geval van vertraging of problemen.


Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Ambputetantenaartje, je vergeet het verzamelpunt in Wommelgem nog te vermelden!
Als'k het hier toch allemaal ni in't oog hou hé!  [IMG]http://smileys.on-my-web.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Citaat van: Cooper op  3 september 2013, 22:20:42
Ambputetantenaartje, je vergeet het verzamelpunt in Wommelgem nog te vermelden!
Als'k het hier toch allemaal ni in't oog hou hé!  [IMG]http://smileys.on-my-web.

Wel Patrick, ik zat er op te denken....

Maar ik ben blij dat jij het in de gaten houdt: vandaar dat ik jou dan maar eerst zal laten rijden van Wommelgem naar Hazeldonk Oost, dan kan je daar ook alles in de gaten houden   :08: :08: :08: :08:

Wie mee wil, kan dus al aansluiten te Wommelgem, beneden aan de afrit van de E313 Wommelgem staat langs de kant van de Makro op de park- and-ride-parking een fruitkraam. Wie wil mag daar al aansluiten, we vertrekken van daaruit ten laatste om 8.45 uur !

IJSBLOK
Lodde
Cooper
Chrisbiker
Cruiseman

Vergeet ik nog iemand voor in Wommelgem ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Citaat van: IJSBLOK op  3 september 2013, 22:25:44


Vergeet ik nog iemand voor in Wommelgem ?

Ja Frank ,
bent vergeten droog weer te bestellen  [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Citaat van: IJSBLOK op  3 september 2013, 22:25:44
...: vandaar dat ik jou dan maar eerst zal laten rijden van Wommelgem naar Hazeldonk Oost, ...

:17: Je weet niet waar je aan begint Frank!  :dance: :dance: :dance:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Citaat van: Cooper op  3 september 2013, 22:42:09
Citaat van: IJSBLOK op  3 september 2013, 22:25:44
...: vandaar dat ik jou dan maar eerst zal laten rijden van Wommelgem naar Hazeldonk Oost, ...

:17: Je weet niet waar je aan begint Frank!  :dance: :dance: :dance:

Belangrijke job zulle, eerste man !

Lees dit maar eens allemaal:
http://www.goldwingforum.be/index.php?topic=1930.0
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Citaat van: juno61 op  3 september 2013, 22:36:05
Citaat van: IJSBLOK op  3 september 2013, 22:25:44


Vergeet ik nog iemand voor in Wommelgem ?

Ja Frank ,
bent vergeten droog weer te bestellen  [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

rafke  :victory:

Geen paniek, Rafke, zie hier het laatste weerbericht voor zaterdag:

CiteerZaterdag : Het blijft overwegend erg zomers weer. In de namiddag zal de bewolking overal wel wat toenemen en vanuit het zuiden kan dit betekenen dat de kans op buien toeneemt

dus enkel 's avonds op weg naar huis misschien een druppeltje...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Hopelijk Frank , :iagree:

Zondag heb ik normaal een rit van 173 Km
of deze zal doorgaan zal afhangen  van hoe het zondag morgen zal zijn

Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Kijk zie, die mannen die alleen maar buitenkomen bij droog weer, vallen die niet onder de categorie "postkaarten"  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD