Alvast welkom jochevy

Gestart door Het GoldWing forum team, 24 april 2013, 21:58:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom jochevy.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.


Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0



WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

jochevy

zal me even voorstellen, mijn naam is rudy ,ben van tessenderlo,  liefhebber van US cars , ben nu in het bezit van een chevrolet VAN 2003 zoals op foto.dit is mijn tweede amerikaan, de eerste was een 1994 GMC VAN .
Vandaar ook mijn nickname, jochevy , ben lid van de streetvanners , een club van in de vlaanders.
Vroeger , toen ik nog jong was,  :c029: , altijd gewerkt bij mijn vader in de zaak te schoot tessenderlo, aan 50 cc motorkes , destijds Yamaha en suzuki en zelf altijd met 50 CC RD gereden.
OP 22 jarige leeftijd een 600 suzuki DR tweedehands aangeschaft , hoofdzakelijk om naar het werk te gaan 15 KM.
Uiteindelijk weg gedaan en een tweede wagen bijgekocht , een beetje omwillen van de gezinstoestand vanwegen de kinderen.Rolstoel Pacienten . :shocked:
Ondertussen toch al gepensioneerd sind 2005 , :49:  ex mijnwerker,De kids, twee jongens, zijn de deur uit,de twee meisjes zijn overleden in 2006 en 2007 ,    de vrouw heeft deze altijd thuis  verzorgd en een slechte rug aan overgehouden , ben 52 lentes jong en het oud zot is nu opgekomen,  vandaar mijn keuze " GOLDWING"  :08: comfortabel  en met luchtvering  :13: .ben nu een klein jaartje in het bezit van een zwarte  1500 SE goldwing .   
Tis echt genieten , maar toch best zwaar machine als je er lang uit geweest bent , vooral met bijrijder er op . :grin:
  :103: we zijn allebei actief bij meerdere verenigingen .De moto is ontspannen en genieten als we er tijd voor hebben  :1rij:      :051bye: :051bye: :051bye:

wing67

Bedankt je even voor te stellen, ik zou zeggen  :welcome: in de club  :great: :great: :great:

Cooper

Welkom bij de bende Rudy.
Ben maar een Kempenareke en daar zal mss. de fout zitten maar kan effe ni goe volgen... Jochevy terwijl je naam Rudy is  :017: ?????
Rudychevy leek mij logischer.  :17:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

goofy


wing67

Citaat van: goofy op  9 februari 2015, 21:13:29
welgemomen :s_hi:
:017: :017: :017: :017: :017:  die heeft zich ergens verslikt geloof ik  :85: :85: :85:

juno61

 :s_hi: Kompel Rudi

:welcome: hier bij deze gezellige bende
ben zelf ook een gepensioneerde mijnwerker (daarmee dat van Kompel)
een goede keuze ,van je een goldwing aan te schaffen
wens je verder vele mooie en veilige Km toe

Groetjes
rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Welkom hier Jochevy

Amai, en die andere kompel woont maar een boogscheut van je weg: van Tessenderlo richting Heusden-zolder is 2 afritjes...

Die jong-gepensioneerden gaan hier nog het mooie weer maken, let maar op !!! Zullen wij wel werken tot ons 75 !  :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 :s_hi: Franky



denk dat onze vriend Rudi het bij mij eens is  :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

jochevy

 :c017:      tja, kan jullie wel begrijpen, jong gepensioneerd, destijds kon iedereen kiezen om in de "put" te beginnen ,dan was iedereen na 25 dienst in de mijn op pensioen .  :13: 

Tis nu genieten hé, zolang ge nog kunt, kaarske kan rap uit zijn,  :25:

allen bedankt voor de reacties ,  :party0036: