Alvast welkom fjrgunner

Gestart door Het GoldWing forum team, 14 juni 2013, 19:53:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom fjrgunner.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.


Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0



WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

fjrgunner

Hallo, even voorstellen dus,

André is de naam, ik rij momenteel nog met een Kawasaki GTR 2010, deze word volgende week omgeruild met een GW 1800 uit 2006 met 15500km.

Dus ben ik de forums aan het afstruinen op zoek naar allerlei informatie aangaande de GW.

Verdere info, zie website.

Moet wel zeggen dat er hier een serieus humoristisch toontje gebruikt word  :13:

Houden zo zou ik zeggen.

juno61

 :s_hi: Andrè ,

:welcome: hier op het forum ,

proficiat ,met je nieuwe aanwinst ,
in het begin zal het wel even wennen zijn ,
maar zult beslist geen spijt hebben ,
zoals je hier ondervonden hebt ,word er hier een stuk afgelachen
daar het op de eerste plaats plezant moet zijn ,
als je de mensen hier op het forum op de één of andere bijeenkomst leert kennen
zul je ervaren dat het stuk voor stuk ,fijne mensen zijn voor mee om te gaan,
wens Je veel plezier hier en als je vragen hebt ,zal er wel altijd iemand zijn die er op zal antwoorden
en Bedankt om je voor te stellen  :sign0098:

:08:  :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:

groetjes
Rafke  :victory: :victory:

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Welkom bij de bende hier André. Ze zijn hier wel allemaal, de één al wat harder dan de andere,prettig gestoord maar dat heb je blijkbaar al wel ontdekt. Verder is dit een forum waar heel wat afgelult wordt maar als je elkaar nodig hebt zijn ze d'r wel. :13:
Vroeg of laat spreken we elkaar misschien wel eens, en tot zolang, voel je thuis zou ik zeggen.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

goofy


IJSBLOK

Van harte welkom FJRgunner !

Ik ben al even op je site gaan loeren: als ik het goed heb ben je een west-Vlaming ? Zijn zeldzaam hier, maar je weet het, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit !

en vergeef het me, maar ik weet absoluut niet wat een "Rearwheel hugger" is... Letterlijk iets dat je achterwiel knuffelt ?????????
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

fjrgunner

@IJsblok

Als het iets is dat met knuffelen en zich ter hoogte van het achterwiel bevind, dan zal het mijn vrouw zijn  :grin:

IJSBLOK

Citaat van: fjrgunner op 17 juni 2013, 06:36:14
@IJsblok

Als het iets is dat met knuffelen en zich ter hoogte van het achterwiel bevind, dan zal het mijn vrouw zijn  :grin:

:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:

en zo verdien je hier dus plusjes....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

 :welcome: op het forum André, en de gezellige bende hier  :great: :great: :great:

Cruiseman

Hi fjrgunner, veel succes met je nieuwe aanwinst, het verstand komt met de jaren zeggen ze hé  :08:
Vergeet je niet in te schrijven voor het vijfjarige bestaan van dit fantastische forum op die manier kunnen we mekaar leren kennen.  :welcome:
Lets Easy Ride

Herkules

Welkom op het forum FJRgunner !
Hebben wij mekaar eerder al eens niet tegengekomen op het FJR forum... nu gauw 6 jaar geleden of zo ??
Heb daarna ook nog 2 x GTR1400  gereden, sinds vorig jaar GoldWing ! Super.
Wat andere vering, wat extra PK's en de GW is geweldig...
Maar... 't blijft anders rijden.  Langs de andere kant... we worden ook niet jonger hé ! :sign0098:
Herkules