wie kan dit gebruiken ???

Gestart door wing67, 17 september 2013, 20:39:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Wie heeft er nog "ne kleine" of een kleinkind rond de 10 denk ik, wat nog eens graag met de pap, of opa natuurlijk me op de motto wil...  :017: :017:
Ik heb hier nog een zomerpak, een zomerjas, en een lederen jas, was van "de kleine hier"...., maar past nie meer.. :17:,  die kleintjes worden snel groot...
Het is nog allemaal in nieuwstaat..

http://nl.kapaza.be/vi/77043706.htm?ca=2_s

http://nl.kapaza.be/vi/77043460.htm?ca=2_s

http://nl.kapaza.be/vi/77043262.htm?ca=2_s

wie ik hier een plezier mee kan doen...., graag ...  :great:

IJSBLOK

Geraakt precies niet verkocht, hé ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

wat daar van is...., ik zet nooit..., maar ook nooit meer een gratis af te halen "iets" op kapaza, want je wil nie weten wat je dan op je deur krijgt, ik heb het één keer meegemaakt, dus niet voor herhaling vatbaar....
Hier durf ik het wel te vermelden, daarom dat ik ook voorzichtig geplaatst had "wie kan dit gebruiken"....
Mocht er iemand hier interesse hebben, is het natuurlijk gratis af te halen.... 

maar ik dacht dat jij al iets gereserveerd had, voor het kleinkind  :s_laugh: :s_laugh: :08:

Cruiseman

Hello stephane, via kapaza had ik een Klein aantal dingen gekocht, zoals wing badges en nog een paar dingen,maar ik heb daar nooit reactie op gehad  :017:  :017:
Ik dacht van ja, das al verkocht zeker ??
Lets Easy Ride

IJSBLOK

't Is precies gene betrouwbare verkoper, hé

:s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:

Kunnen we die wat minnetjes geven op Kapaza ??????
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

heb een tijdje geleden een melding gemaakt bij kapaza dat er geen mails toekwamen via de kapaza website, dit hebben ze opgelost gehad, dus daar zal het aan liggen dat ik geen mails heb ontvangen...

Staat ook bij de advertentie dacht ik  :017:

texwing

Naast " Gratis "...........ook erbij zetten dat je het brengt of "gratis " verstuurd.

anders is et niet "gratis '........... :s_laugh:

wing67

Citaat van: wing67 op 14 oktober 2013, 15:36:37
heb een tijdje geleden een melding gemaakt bij kapaza dat er geen mails toekwamen via de kapaza website, dit hebben ze opgelost gehad, dus daar zal het aan liggen dat ik geen mails heb ontvangen...

Staat ook bij de advertentie dacht ik   :017:
Staat er ook duidelijk bij vermeld....  :grin:

Cruiseman

 :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:   :85: :85: :85: :85: :85:  :08:
Lets Easy Ride

IJSBLOK

Zijn allemaal verkooptrucjes, denk ik  :grin: :grin: :grin: :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op 15 oktober 2013, 12:22:56
Zijn allemaal verkooptrucjes, denk ik  :grin: :grin: :grin: :grin:
tuurlijk, wat dacht jij dan..., de kindekleding gaat al naar de Chrisbiker  :13: :13: :13: :13:


euh..., ik zal er maar bijzetten dat het niet voor Chris zelf is hoor ...  ik verwacht al reacties  :grin: :grin:

IJSBLOK

Citeereuh..., ik zal er maar bijzetten dat het niet voor Chris zelf is hoor ...  ik verwacht al reacties  :grin: :grin:


:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:


+1
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD